معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج):
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برخی در داخل ناآگاهانه و یا آگاهانه، اظهاراتی دارند که دشمن را به طمع می‌اندازد و با مطرح‌شدن چنین صحبت‌هایی، دشمن علیه توان دفاعی و موشکی کشورمان سم‌پاشی می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 05 April 2016
ناصر بهرامی با بیان اینکه یکی از اهداف بلندمدت نظام استکباری، خلع سلاح کردن و مهار میزان توانایی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مهم‌ترین برگ برنده ما در امر دفاعی بحث موشک‌های نظام به‌ویژه موشک‌های بالستیک است که از توانایی خاصی برخوردار بوده و در بین کشورهای منطقه خیلی کم به این خودکفایی رسیده‌اند و بعضی نیز اصلاً به این فناوری دست نیافته‌اند.

وی افزود: بعد از قضیه هسته‌ای دشمن به دنبال این است که کشور ما را از لحاظ دفاعی مهار کند و هدف آنها همان‌گونه که خودشان می‌گویند این است که چون در قضیه هسته‌ای توانستیم ایران را مهار کنیم، در بحث دفاعی نیز ایران را باید مهار کرد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: به گفته سردمداران آمریکا، آن‌ها به دنبال این هستند که طی 15 یا 20 سال آینده ایران کشوری باشد که از لحاظ هسته‌ای و دفاعی توانایی لازم را نداشته باشد؛ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در سایه برجام دشمن به دنبال این است که نفوذ امنیتی انجام بدهد و ما را از لحاظ دفاعی فلج کند.

بهرامی تصریح کرد: در همین راستا اکنون برجام 2 را توانمندی موشکی نظام مطرح می‌کنند و متأسفانه برخی در داخل از روی ناآگاهی یا آگاهی، که اگر این‌گونه باشد خیانت به انقلاب اسلامی است در همین مسیر اظهاراتی دارند که دشمن را به طمع می‌اندازد و با مطرح‌شدن چنین صحبت‌هایی از سوی برخی در داخل، دشمن می‌گوید؛ سیگنال‌هایی نیز از درون ایران داده می‌شود که امروز روز موشک‌ها نیست بلکه روز گفت‌وگو و مذاکره است و لذا طمع می‌کنند و خیلی جدی علیه توان دفاعی و موشکی کشورمان سم‌پاشی می‌کنند.

وی در خصوص توئیت منتسب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عنوان اینکه «دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها»، است، خاطرنشان کرد: این یک امر واضحی است که اگر مثلاً بنده توئیتی داشته باشم و مطلبی را در آن بگذارم و آن را بعد از گذشت مدتی اصلاح نکنم و یا بعد از آنکه که رهبری سخنرانی می‌فرمایند اصلاح کنم نشان می‌دهد که برخی گروه‌ها و افراد می‌خواهند که این مسئله و این اظهارنظرها را ماست‌مالی کنند و بگویند که این حرف گفته نشده است.

معاون سیاسی سپاه استان اصفهان یادآور شد: متأسفانه ما این سیگنال را چند وقتی است که در داخل کشور می‌بینیم که بعضاً با امضا نکردن برخی مانورهایی که می‌خواهد برگزار شود و سنگ‌اندازی‌هایی که در این راستا انجام می‌گرفته و در داخل نیز این سیگنال به بیرون نیز داده می‌شد که ما هم موافق برگزاری مانور موشکی نیستیم.

بهرامی تأکید کرد: بعد از برجام، امروز در فضای مجازی خیلی روی توان موشکی نظام فشار می‌آورند و همان‌طور که خودشان گفتند؛ می‌خواهند که ما در طول 8 سال آینده نه بتوانیم دست روی موشک‌های خود بگذاریم و نه حتی آن‌ها را آزمایش کنیم و به قول خودشان در فرآیندی که خودشان طراحی کردند، اگر داعش هم به کشور ما حمله کرد ما اجازه استفاده از موشک‌ها برای خودمان را هم نداشته باشیم که این خط قرمز مسئولان امنیتی ما است.

وی دلیل این رفتار دشمنان را از زمانی دانست که اجازه داده شد بازرسان برای نظارت به سایت پارچین بیایند و از اینجا بود که به خط قرمز نظام خدشه وارد شد.

معاون سیاسی سپاه گفت: امام (ره) در آرمان‌ها و اصول انقلاب اهل تقیه نبودند که روزی بخواهند بگویند اسرائیل، رژیم جنایتکار است و روزی کوتاه بیایند. بلکه همواره حضرت امام و رهبر معظم انقلاب تأکید می‌کنند چون اسرائیل یک رژیم غاصب بوده و همواره کشور ما را تهدید می‌کند به‌عنوان خط قرمز نظام است.

بهرامی در خصوص اقتدار موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تصریح کرد: به حمدالله آن‌گونه که فرمانده محترم هوافضای سپاه فرمودند خط قرمز ما امنیت نظام و جبهه مقاومت است و در این راستا هیچ کوتاهی نخواهیم داشت و با توجه به وجود نیروهای جوان، مؤمن و نیز تجربه پیشکسوتان در عرصه موشکی و همچنین با توجه به عنایات رهبری و رهنمودهای ایشان کاری که پدر موشکی ایران سردار شهید حاج حسن طهرانی مقدم انجام داد را دنبال می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: سامانه موشکی سپاه همواره فعال خواهد بود و در خصوص حریم دفاعی ایران کوتاه نخواهد آمد و البته عصبانیت استکبار جهانی نیز از همین اقتدار و در صحنه بودن کشور ایران است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار