معاون فرماندار یزد:
مشاور امور بانوان فرماندار یزد گفت: زنان در فعالیت ها و نقش های اجتماعی، سیره فاطمی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 09 April 2015
سیره فاطمی سرلوحه فعالیت زنان باشدبه گزارش تابناک یزد، خدیجه نجفی با اشاره به اینکه یکی از برجسته ترین شخصیت های عالم هستی، حضرت فاطمه زهرا (س) هستند، افزود: با توجه به وجود چالش ها و بحران های اخلاقی دنیای امروز، شیوه های تربیتی حضرت فاطمه زهرا (س) که برگرفته از مکتب الهی است برای جامعه اسلامی ما کاربرد دارد و قطعاً مادران در این زمینه می توانند بیش از دیگران نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: مادران و زنان باید با بهره گیری از سیره فاطمی و حفظ جایگاه و شأن خود فعالیت ها و نقش های اجتماعی خود را دنبال کنند.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد با اشاره به اینکه از 21 الی 27 فروردین ماه سال جاری به عنوان هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری شده است گفت: خوشبختانه تاکنون جلسات مختلفی در سطح شهرستان برگزار شده و به منظور هماهنگی بیشتر میان ادارات و نهادهای شهرستان کمیته های پنج گانه نیز تشکیل شده است.

نجفی افزود: بیعت با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و همسران جانبازان ، برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین 'طب سنتی'، ' زن، خانواده سالم و جامعه سالم' از مهمترین برنامه های هفته زن در شهرستان یزد می باشد.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد خاطرنشان کرد: بازدید از بند نسوان، کویر نوردی و مسابقات ورزشی، همایش توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، نشست با دانشجویان دانشگاه ها در خصوص ' زن، بصیرت و عفاف'، برگزاری جشن میلاد توسط سازمانهای مردم نهاد، بازدید از خانه سالمندان و عیادت از بیماران از دیگر برنامه های این هفته در سطح شهرستان یزد می باشد.

وی اظهار داشت: با همکاری ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان از بانوان فعال در بخش های مختلف نیز تجلیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار