سرپرست اداره کل زندان های کرمانشاه در گفت وگو با زندانیان اندرزگاه زنان گفت: پیگیری عفو و آزادی زندانیان زن مشمول عفو مقام معظم رهبری در اولویت است.
کد خبر: ۲۰۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 31 March 2016
سرپرست اداره کل زندان های کرمانشاه در گفت وگو با زندانیان اندرزگاه زنان گفت: پیگیری عفو و آزادی زندانیان زن مشمول عفو مقام معظم رهبری در اولویت است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی زندان های کرمانشاه منصور بیگلری صبح امروز همزمان با سالروز خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن در جمع مددجویان و کارکنان اندرزگاه زنان کرمانشاه حضور یافت و ضمن تبریک این روز مبارک، نحوه ارائه خدمات رفاهی و برنامه های فرهنگی و تربیتی این بخش را بررسی کرد.

وی در گفت وگوی چهره به چهره با مددجویان عرایض آنان را استماع و راهکارهای لازم به منظور رفع مشکلات را تبیین نمود.

بیگلری در ادامه با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با پیشنهاد عفو محکومان واجد شرایط به مناسبت سالروز فرخنده تولد حضرت زهرا (س) خواستار تلاش مددکاران و عوامل مرتبط به منظور تسریع در روند عفو و آزادی زنان زندانی شد.

این مقام مسئول هممچنین از نزدیک با مددجویان کانون اصلاح و تربیت دیدار و گفت کرد و در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها )، روز زن و عید نوروز تاکید کرد:
بهره گیری از برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان ها و مراکز تأمینی و تربیتی با هدف فراهم سازی زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان به کانون گرم خانوادگی بسیار موثر است.

گفتنی است در این دیدار محمد حاجی زین العابدینی رئیس کانون اصلاح و تربیت و فرحناز کرمی مسئول اندرزگاه زنان کرمانشاه در گزارشی فعالیت های انجام شده در حوزه های مرتبط را تشریح نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار