پیکر شهید امید طاهری کندر از پرسنل نیروی انتظامی پس از تشییع در سه نقطه با حضور پرشور مردم، مسئولان و پرسنل نظامی و انتظامی در روستای بجگان از توابع شهرستان منوجان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۰۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 31 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، گروهبان یکم امید طاهری کندر امروز (پنجشنبه) پس از تشییع در بندرعباس به محل خدمت این شهید بزرگوار در شهرستان رودان انتقال و پس از ادای احترام و استقبال مردم، جهت خاکسپاری به روستای "بجگان" از توابع شهر نودژ در شهرستان منوجان رسید و بر روی دستان مردم قدرشناس و سبزپوشان نیروی انتظامی این شهرستان برای بار سوم تشییع و در گلزار شهدای روستای زادگاهش آرام گرفت.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در شهر نودژ، مسئولان محلی پرسنل انتظامی و مردم خونگرم و شهیدپرور منوجان به همراه خانواده شهدا و ایثارگران از این شهید والامقام استقبال کرده و پیکر وی را به عنوان بیست‌وششمین شهید دهستان بجگان در گلزار شهدای این دهستان به خاک سپردند.

شهید گروهبان یکم امید طاهری کندر متولد دی‌ماه 1370 فرزند سوم خانواده‌ای هفت نفره است که دو فرزند به نام‌های یاسین دو ماه و نیمه و ابوالفضل یک سال و نیمه از وی به یادگار مانده است.

نیروی انتظامی استان هرمزگان در راه ایجاد امنیت شهروندان و مبارزه با مواد مخدر تا کنون 33 شهید تقدیم نظام کرده و جان برکفان این نیرو همواره با اقتدار برای حفظ آرامش مردم و جلوگیری از بروز اخلال در امنیت استان و کشور تلاش شبانه‌روزی دارند.

استان هرمزگان به دلیل واقع شدن در مسیر ورود مواد مخدر و کالای قاچاق به پیشانی کشور برای مقابله با این معضل تبدیل شده به طوری که طبق آمار اعلام شده از سوی منابع رسمی این نیرو سال گذشته با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی بیش از 70 تُن انواع مواد مخدر و بالغ بر 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در  این استان در سال 94 کشف و ضبط شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار