مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 23 درصد سد اکباتان پر است، گفت: امسال اکثر شهرهای همدان با تنش آب مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 09 April 2015

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 23 درصد سد اکباتان پر است، گفت: امسال اکثر شهرهای همدان با تنش آب مواجه می‌شوند.

به گزارش فارس ؛ سید هادی حسینی‌بیدار اظهار کرد: آغاز سال همراه با بارش باران بود و همین نوید سال خوبی است که امیدواریم با بارش باران ادامه یابد.

وی با بیان اینکه مردم همواره کمک حال ما بوده‌اند، افزود: مردم با صرفه‌جویی بیشتر در زمینه آب ما را یاری کنند و ما نیز در خدمات‌رسانی وظایف خود را باید دو چندان کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه ما کارگزار و خدمتگزار مردم هستیم، بیان کرد: باران خوبی در ابتدای سال در استان داشتیم، اما باز به نسبت بلندمدت و کوتاه‌مدت از برنامه عقب‌تر هستیم.

وی با بیان اینکه امسال تنش آبی را در برخی شهرها داریم، اظهار کرد: در شهرهای فامنین، ملایر، رزن، بهار و تویسرکان تنش آبی داریم که با صرفه‌جویی تا حدودی این مشکل رفع خواهد شد.

حسینی‌بیدار با بیان اینکه در حال اجرای پروژه‌های تأمین آب هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود کاهش باران کار ما دوچندان شده تا علاوه بر مدیریت تأمین در مدیریت مصرف نیز کارهای خوبی انجام شود.

وی اضافه کرد: ما با افزایش راندمان کاری و اجرای برنامه‌های ویژه، کارمان را بیشتر می‌کنیم تا شایسته مردم باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه سد اکباتان تأمین‌کننده اصلی آب شهر همدان است، اضافه کرد: در حال حاضر 23 درصد از سد اکباتان پر است و  اکنون در سد اکباتان 8 میلیون متر مکعب آب وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه بارندگی‌ها تا حدودی در تأمین آب اثرگذار است، بیان کرد: اما این میزان بارش نباید موجب عدم صرفهجویی و مدیریت بهینه آب از سوی مردم شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار