سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی هفدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۲۰۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 29 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، یونس ممی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در اردبیل اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در هفدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی 2017 می‌توانند از هم اکنون تا 15 اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت‌نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع این سازمان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت نام الکترونیکی باید مدارک لازم را به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تحویل دهند تا ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و بتوانند در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

ممی‌زاده افزود: مدارک لازم برای ثبت نام در هفدهمین مسابقات ملی مهارت شامل عکس 4×3 تمام رخ جدید، کپی از تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی یا معرفی‌نامه از نهاد آموزشی مرتبط، کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور و مشمول، گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و محصلان به ویژه داوطلبان ذکور که معافیت تحصیلی دارند و ارائه رضایت‌نامه کتبی از والدین برای حضور در هر یک از مراحل مسابقات ملی مهارت است.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه بوده که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه امسال، مرحله استانی در تاریخ 7 و 8 مردادماه و مرحله کشوری نیمه دوم مهر ماه سال 95 برگزار می‌شود.

وی گفت: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش‌دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار