چهار مسافر اصفهانی به علت رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده از وسیله گازسوز غیراستاندارد در فضای چادر مسافرتی جان خود را از دست دادند تا رقم قربانیان گازمرگ به بیش از 10 نفر برسد.
کد خبر: ۲۰۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 28 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، این روزها که تقابل زمستان و بهار به پیروزی نسبی فصل رویش و گشایش شکوفه‎ها انجامیده است، بسیاری غافل از تداوم سرمای زمستانی در بهار، بدون تجهیزات گرمایی دل به جاده می‎سپارند تا با وجود ناجوانمردی گاز co2 فصل رویش به پژمردگی و نسیان بدل شود.

پس از اینکه در نخستین ساعات سال جدید در غرب استان یک پدر 46 ساله، مادر 37 ساله و کودک 4.5 ساله، بر اثر مسمومیت در نتیجه نشست گاز آبگرمکن دیواری منزل جان باختند، امروز نیز در نهمین روز از نوروز 95 قاتل خاموش جان 4 مسافر اصفهانی را باز هم در نوشهر گرفت.

ماجرا از این قرار است که با وجود اخطارهای ایمنی شرکت گاز و دانست این موارد توسط تمامی مردم، متاسفانه چهار مسافر اصفهانی در منطقه گردشگری سی‌سنگان نوشهر به علت بیاحتیاطی، رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده از وسیله گازسوز غیراستاندارد در فضای کوچک چادر مسافرتی، به کام مرگ خاموش فرو رفتند تا اجساد قربانیان برای طی مراحل قانونی تحویل به خویشاوندان، به سردخانه پزشکی قانونی نوشهر انتقال یابد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار