معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از ویژه‌برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان شاغل، شهروند و سرپرست خانواده محله‌های بیست‌گانه این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 08 April 2015

به گزارش فارس برومند نامداری ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های مدیریت شهری که برای گرامیداشت مقام زن تدارک دیده شده است، اظهار داشت: علاوه بر جشن‌های محلی، کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه‌های موضوعی، ویژه‌برنامه «همراز یاس» و «نگین آفرینش» نیز برای بانوان شاغل، شهروند و سرپرست خانوار محله‌های بیست‌گانه این منطقه جنوبی هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام والای زن برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌های هفته زن با محوریت ترویج سبک زندگی حضرت زهرا (س) و افزایش آگاهی بانوان نسبت به تاثیر حجاب و عفاف بر جامعه اسلامی و محیط کار و بهبود وضعیت زنان در محیط شهری برنامه‌ریزی شده است، افزود: تجلیل از همسران شهدا، جانبازان، ایثارگران و معرفی و تقدیر از بانوان شاخص محلات از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری در هفته گرامیداشت مقام زن است.

وی به حضور بانوان سرپرست خانوار در ویژه‌برنامه‌های ایام گرامیداشت مقام زن نیز اشاره کرد و ادامه داد: توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است که در این راستا طی سال گذشته موفق شدیم علاوه بر کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای، یک هزار شغل جدید برای آن‌ها ایجاد کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان یادآور شد: توسعه فضاهای اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار و تولید شغل در محیط خانه برای بانوان شهروند همچنان در دستور کار مدیریت شهری است و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار