مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از فعالیت‌های گسترده راه و شهرسازی استان برای افزایش ضریب ایمنی محورها در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 27 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حیدر نوروزی با تبریک سال نو به تمام خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس اسلامی و تمام مردم ایران اسلامی گفت: این اداره‌کل تمام تلاش خود را به‌کار بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری کم‌خطر را تجربه کنند.

وی از استقرار 33 اکیپ راهداری با 300 راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد و اظهار کرد: 20 راهدارخانه در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و هموطنان را دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ورود گردشگر و مسافر به مازندران در ایام نوروز ضروری است اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای برای ایمن‌سازی جاده‌های استان صورت گیرد.

وی از فعالیت‌های گسترده راه و شهرسازی استان برای افزایش ضریب ایمنی محورها در نوروز امسال خبر داد و بیان داشت: با همت بالای راهداران و کارکنان خدوم مجموعه راه و شهرسازی، امید است امسال در جاده‌ها شاهد کمترین تلفات و تصادفات رانندگی باشیم. 

نوروزی تصریح کرد: به تمام رانندگان توصیه می‌شود با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهای استان نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا) و 33322320 (شبانه‌روزی) و سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ‌گویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار