از سری فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی شهردار اردبیل:
شهرداری اردبیل در نظر دارد در روز طبیعت جشنواره ای را باعنوان جشن طبیعت با هدف آموزش کودکان در حفظ طبیعت و تاکید بر اهمیت محیط زیست برگزار کند که در این جشن به کودکانی که بیشترین تلاش را در حفظ طبیعت خواهند کرد جوایزی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 27 March 2016
شهردار اردبیل از ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی سطح شهر بازدید كرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، شهردار اردبیل در بازدید از کلبه های ورودی سطح شهر گفت: شهرداری اردبیل طی برنامه ای با عنوان طرح استقبال از بهار این طرح را قبل از نوروز در گروه های مختلف اعم از خدمات شهری، فرهنگی-اجتماعی و... آغاز و تا پایان روز طبیعت ادامه دارد.

بازدید شهردار اردبیل از ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی سطح شهر

حمید لطف اللهیان با اشاره به اینکه شهرداری اردبیل در حوزه خدمات شهری اقدام به خانه تکانی و تنظیف معابر شهری و لکه گیری معابر کرده است افزود: علاوه بر حوزه خدمات شهری، در حوزه فرهنگی-اجتماعی نیز شهرداری اردبیل اقدام به برپایی 4 کمپ در 4 ورودی شهر جهت راهنمایی مسافران و توزیع بروشورهایی کرده است و در این کمپ ها علاوه بر اطلاع رسانی، جهت آشنایی مسافران نوروزی با غذاهای سنتی اردبیل با نان محلی و آش دوغ از مسافران پذیرایی می کنند.بازدید شهردار اردبیل از ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی سطح شهر

بازدید شهردار اردبیل از ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی سطح شهر

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان روز طبیعت ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در راستای آشنایی مسافران نوروزی با اماکن دیدنی و تاریخی شهرستان اردبیل شهرداری اردبیل اقدام به برپایی تور رایگان اردبیل گردی در سطح شهر کرده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه جشنواره های مختلفی در ایام نوروز از قبیل جشنواره هفت سین برگزار شده است گفت : شهرداری اردبیل در نظر دارد در روز طبیعت جشنواره ای را باعنوان جشن طبیعت با هدف آموزش کودکان در حفظ طبیعت و تاکید بر اهمیت محیط زیست برگزار کند که در این جشن به کودکانی که بیشترین تلاش را در حفظ طبیعت خواهند کرد جوایزی اهدا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار