آسمان بهاری بارانی می شود؛
تابناک: هرچند وزش بادهای بهاری از امروز در اصفهان شروع به وزیدن گرفته است اما در شهر اصفهان همچنان خبری از بارش های بهاری نیست و تنها خبرها حاکی است که امروز بارش باران در شهرستان های غرب استان اصفهان آغاز شده است.
کد خبر: ۲۰۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 21 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، وضعیت جوی استان اصفهان که در روزهای پایانی سال گذشته و نخستین روزهای سال 95 در شرایط آرام به سر می برد.

هرچند وزش بادهای بهاری از امروز در اصفهان شروع به وزیدن گرفته است اما در شهر اصفهان همچنان خبری از بارش های بهاری نیست و تنها خبرها حاکی است که امروز بارش باران در شهرستان های غرب استان اصفهان آغاز شده است.

پيش‌بيني وضعيت جوي از ساعت ۱۴روز دوشنبه ۲/۹۵/۱ تا ساعت ۱۴روز چهارشنبه ۴/۹۵/۱ و نیز تحليل نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر حضور سامانه ناپايدار از سمت غرب بر روي استان از اواخر امروز تا روز چهارشنبه مي باشد. بر اين اساس امروز و فردا افزايش ابر و وزش باد شديد و بارش در نواحي مستعد احتمال رعدوبرق و تگرگ بويژه درمناطق غربي و جنوب استان پيش بيني مي‌شود.

همچنین پیش بین ها در خصوص دماي هوا  نیز نشان می دهد که در ۲۴ ساعت آينده ۳-۱درجه دما كاهش خواهد داشت.

پيش‌بيني سه‌روزه شهر اصفهان نیز بیانگر آن است که در روز دوشنبه افزايش ابر و وزش باد نسبتا شديد و رگبار پراكنده در اواخر وقت احتمال رعدوبرق وجود دارد.

‌همچنین برای روز سه‌شنبه نیز هوا قسمتي ابري تا تمام ابري، گاهي با وزش باد نسبتا شديد و رگبار باران همراه خواهد بود.
‌‌‌
برای روز چهارشنبه نیز هوایی ابري با وزش باد نسبتا شديد و احتمال رگبار پراكنده پیش بینی شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار