فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: از ساعت 17 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه 25 اسفند ماه) در بلوار ساحلی از سمت غرب به شرق از دور برگردان پشت استانداری قدیم هرمزگان و از شرق به غرب از میدان 9 دی و میدان 12 فروردین و میسر های حد فاصل این دو نقطه محدودیت تردد وسایل نقلیه اعمال می شود.
کد خبر: ۱۹۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی بعد از ظهر امروز(24 اسفند ماه) در جمع خبرنگاران  افزود: بلوار ساحلی، پارک غدیر، پارک دولت و بوستان های ساحلی شهر بندرعباس در محدودیت ترافیکی قرار دارند.
 
وی از آماده باش کامل نیروی انتظامی هرمزگان در شب آخرین چهارشنبه سال خبردادو گفت: برای چهارشنبه سوری تمامی نیروهای پلیس استان به صورت آماده باش هستند و در نقاطی که جمعیت زیاد وجود داشته باشد پوشش کامل خواهیم داشت.
 
سردار ملکی با بیان اینکه برنامه ای برای جلوگیری از  شادی مردم نداریم ،بیان کرد: مردم می توانند در کمال آرامش به جشن چهارشنبه پایان سال بپردازند. اما در صورت مشاهده اذیت و آزار دیگران و ایجاد خسارت به و همسایگان و مردم طبق قانون رفتار خواهد شد. هدف ما برگزاری جشن های شاد بدون ایجاد حادثه است.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان افزود: خودروهای افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجادمی‌کنند توقیف خواهد شد و افراد متخلف نیز تا پایان تعطیلات نوروز 95 در بازداشت به سر خواهند برد.
 
وی از کشف 156 هزار و 155 عدد ترقه خبر داد و افزود: در کشفیات مواد محترقه نسبت به سال گذشته رشد 3 درصدی داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار