کد خبر: ۱۹۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 14 March 2016
تابناک گیلان: تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی توسط محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.

متن این تذکرات به شرح زیر است:

* فرهنگی نماینده تبریز به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تامین حقوق کارگران و کارکنان ماشین سازی تبریز.

* شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم برخورد با تولیدکنندگان کودهای شیمیایی بی کیفیت.

*ناصری نماینده بابل به وزیر راه و شهرسازی : لزوم بازگشایی کمربند جنوب بابل در ایام نوروز حسب وعده وزیر.

*منظری توکلی نماینده بافت به وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی: لزوم پرداخت حقوق و معوقات بازنشسته‌های فولاد، همچنین حل مشکلات خدمات درمانی کارکنان فولاد در این شهرستان، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای براساس سند تحول بنیادین در سال 95.

* پورمختار، حقیقت پور و اسفنانی نمایندگان بهار وکبودرآهنگ، اردبیل و فریدن به وزیر جهاد کشاورزی و رییس جمهور: تسریع در خرید توافقی سیب زمینی .

*مقیمی نماینده بهشهر به وزیر صنعت: توضیح علت عدم دریافت حقوق کارکنان شرکت صدرا در 6 ماه گذشته.

*دهقان نماینده طرقبه و شاندیز به رییس جمهور و وزیر کشور: ضرورت پاسخگویی درخصوص اصلاح اصلاعیه ستاد انتخابات کشور در حوزه انتخابیه اینجانب و تاخیر در اصلاح آن.

*خضری نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در پوشش های حمایتی بیمه تامین اجتماعی، به وزیر نیرو: تسریع در احداث شبکه‌های آبیاری همچنین تسریع در احداث تصفیه خانه آب شرب پیرانشهر و سردشت.

* رهبری نماینده رودسرو املش به وزیر راه و شهرسازی: ترمیم و اصلاح جاده رحیم آباد و همچنین لزوم عقب نشینی قسمتی از بازار شهر چابکسر.

* حسین زاده بحرینی نماینده مشهد به رییس جمهور: توضیح علت عدم اجرای بند «ی» تبصره قانون بودجه 94 در مورد رایگان بودن قیر برای معابر .

* نوروزی نماینده علی آباد به رییس جمهور: توضیح علت حذف بخش‌هایی از مصاحبه در اخبار 20:30

*کاتب نماینده گرمسار به وزیر نفت : توضیح علت افزایش قیمت گاز مصرفی مساجد.

*بشیری و سعیدی نمایندگان پاکدشت و تبریز به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت حقوق فرهنگیان حق التدریسی.

*طاهری،‌عبدی و دهقان نمایندگان گرگان، خرم آباد و طرقبه به رییس جمهور: لزوم تجدید نظر در قطع یارانه افرادی که توانایی بالایی ندارند.

* موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم مساعدت مالی برای تکمیل استخر آموزش و پرورش فلاورجان، به وزیر صنعت: لزوم نظارت دقیق بر عملکرد خودروسازان داخلی.

* طبیب زاده نماینده تهران به وزیر صنعت: توضیح علت عدم پرداخت حقوق کارگران، به رییس جمهور: توضیح علت عدم حذف دلار در مبادلات تجاری ایران و روسیه.

*امیری نماینده کهنوج به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: تسریع در راه اندازی بیمارستان قلعه گنج.

*فیاضی نماینده نور به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت کندی عملیات راهسازی نور و چمستان.

*احمدی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌علت عدم اجرای توافقات وزارت فرهنگ و بیمه آرمان چیست؟

*حسینی نماینده قصر شیرین و گیلانغرب به وزیر راه و شهرسازی: علت توقف عملیات اجرایی گیلانغرب علیرغم وجود مصوبه قبلی.

*آقاجری نماینده بندرماهشهر و امیدیه به وزیر راه و شهرسازی: راه بندان و ترافیک بین بندر ماهشهر موجب مشکلات عدیده‌ای شده است هر چه سریع‌تر به این مساله رسیدگی شود.

*شکرخدا موسوی نماینده اهواز به وزیر صنعت: ضرورت دستور فوری برای حل مشکلات فولاد خوزستان، به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی فوری برای مقابله با تب برفکی در دام‌های سبک، همچنین به وزیر صنعت: چرا پس از گذشت 5 سال پاداش بازنشستگی کارگران فولادسازی خوزستان پرداخت نشده است؟

*فیاضی نماینده نور به وزیر دادگستری: علت فوت یکی از زندانیان در زندان نور.

*خضری نماینده پیرانشهر به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت معوقه چغندرکاران پیرانشهر.

*کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر امور خارجه: پاسخ قاطعانه به زیاده‌خواهی‌های آمریکا در رابطه با ایجاد محدودیت در برنامه موشکی ایران که مغایر قطعنامه 2231 است.

*محجوب نماینده تهران به رییس جمهور: دستور به مقامات کشور در تاسی از فرهنگ اسلامی و منطبق بر شئون پوشش و مصرف ، همچنین به وزیر کشور: دستور رعایت بهداشت توسط شهرداری تهران، جلوگیری از تساهل پلیس راهور در تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک، به وزیر دادگستری: تسریع در صدور توقیف اماکنی که شئونات را رعایت نمی‌کنند.

*رستمیان نماینده دامغان به رییس جمهور: عدم تخصیص بودجه تبصره 22 موضوع ماده 180، به وزیر صنعت،‌معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: عدم پرداخت مطالبات کارگران بازنشسته البرز شرقی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار