به گزارش ایسنا،‌ محمد علیپور در جلسه مجلس گفت: تقریبا یک سال و نیم سال از دستور صریح وزیر مبنی بر گازرسانی به شهر سردسیر ماکو می‌گذرد و برخلاف پیگیری‌های مکرر اینجانب شرکت ملی گاز به بهانه بالا بودن هزینه گازرسانی تا به امروز اجرای پروژه را عملیاتی نکرده است.
کد خبر: ۱۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 07 April 2015


به گزارش ایسنا،‌ محمد علیپور در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس، همچنین در تذکری به وزیر نفت و شرکت ملی گاز، گفت: تقریبا یک سال و نیم سال از دستور صریح وزیر مبنی بر گازرسانی به شهر سردسیر می‌گذرد و برخلاف پیگیری‌های مکرر اینجانب شرکت ملی گاز به بهانه بالا بودن هزینه گازرسانی تا به امروز اجرای پروژه را عملیاتی نکرده است.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس خاطرنشان کرد: قشر عظیمی از کارمندان دولت را فرهنگیان به خود اختصاص می‌دهند که همه ما به مشکلات فرهنگیان واقفیم و از رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم جهت رفع تبعیضات ناروا نسبت به اجرای ضریب فوق‌العاده شغل فرهنگیان در نظام هماهنگ پرداخت حقوق اقدام جدی به عمل بیاوردند، پاداش پایان خدمت فرهنگیان باید به موقع تامین و پرداخت شود.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: استخدام حداقل یک نفر از فرزندان فرهنگیان به جای والدین فرهنگی خود در دستور کار جدی دولت باید قرار گیرد. اجرای رتبه‌بندی از اول فروردین ماه سال 94 مورد درخواست قاطبه فرهنگیان می‌باشد.

علیپور در ادامه در تذکر دیگری گفت: اخیرا دولت در قالب استخدام ناظرین گندم توسط سازمان جهاد کشاورزی تعدادی از مراکز استان‌ها استخدام و به شهرستان‌ها گسیل شدند در حالیکه تحصیل‌کردگان کشاورزی شهرستان‌ها بیکارند که این اقدام وزارت جهاد کشاورزی با وضعیت موجود سازگاری ندارد و باید تجدیدنظر صورت گیرد.

وی در تذکری به وزرای ورزش و جوانان و کشور، اظهار کرد: در جریان برگزاری بازی های والیبال باشگاه های کشور در هفته آخر سال گذشته به واسطه مدیریت ضعیف مسئولان ورزش نسبت به هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه بی احترامی صورت گرفته و عده ای به ناحق مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند از این رو می خواهیم که مسئولان در این باره پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار