برای اولین بار مطرح شد
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: فرمانداران و بخشداران موظفند نسبت به زیباسازی حریم شهری و راه‌های مواصلاتی شهری اقدام کنند.
کد خبر: ۱۹۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 12 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، علی نبیان در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان بابلسر اظهار کرد: مازندران و شهرستان بابلسر در چند روز آینده میزبان مسافران زیادی است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط لازم برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی فراهم شود، افزود: اداره راه روستایی بابلسر با محوریت بخشداران و دهیاران، راه‌های مواصلاتی روستایی را پاکسازی کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداران مسئولیت خدمت‌رسانی به مردم را به‌عهده دارند، تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران موظفند نسبت به زیباسازی حریم شهری و راه‌های مواصلاتی شهری اقدام کنند.

نبیان با بیان اینکه نوروز امسال مصادف با چندین اعیاد فرخنده است، خاطرنشان کرد: در نوروز امسال پیش‌بینی می‌شود، مسافران بیشتری نسبت به سال آینده به این استان سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از مسافران نوروزی اقدام جدیدی بود که از سوی فرمانداری بابلسر صورت گرفت، گفت: امید است این اقدام برای نوروز سال آینده با زیبایی بیشتر از گذشته صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت نان، به بازدید از چگونگی عرضه آن اشاره کرد و افزود: تدابیر لازم برای فراهم کردن موادغذایی مثل مرغ، پرتغال و سیب اندیشیده شده و به اندازه کافی ذخیره شده است.

نبیان ادامه داد: چنانچه شهرستانی نیاز به تامین مجدد این محصولات دارد، دو روز قبل از اتمام اطلاع داده تا مواد غذایی مورد نیاز به موقع تامین شود.

وی در پایان به نظارت بر پلاژداران، جلوگیری از کم‌فروشی و گران‌فروشی، ساماندهی تابلو به‌دستان و آماده‌سازی مدارس برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای چهارشنبه‌سوری اقدامات و تدابیر لازم امنیتی و مراقبتی اندیشیده شود تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.
بلاغ


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار