بخش مرکزی شهرستان خاتم؛
بخشدار مرکزی خاتم از تصویب بیش از 98 درصد از طرح های هادی روستایی شهرستان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 13 March 2016
به گزارش تابناک یزد،بخشدار مرکزی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری دهیاریها و شوراهای اسلامی طرح های هادی روستاهای کوشک، چاکری، هاشم آباد هرات، شیخ آباد ، حسن آباد خوانسار ، بوروئیه خوانسار ، ولیعصر کندر، شهریاری علیا و شهریاری سفلی، اسلام آباد چاه منج ، چاه ابوالفضل ، چالمه و بختیاری تهیه وتصویب شده است.
وی اظهار کرد: طرح هادی روستای باغ معدن در بخش مرکزی خاتم نیز در دست مطالعه است که با تهیه و تصویب طرح هادی آنها، همه روستاهای بخش مرکزی خاتم طرح هادی دارند و عملیات عمرانی در این روستاها بر اساس این طرح ها اجرا خواهد شد.
تاین مسئول ادامه داد: طرح هادی از جمله پروژه هایی است که در راستای فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می شود که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی ، تولیدی ، تجاری و کشاورزی ، تاسیسات ، تجهیزات و نیازمندیهای عمومی روستایی را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرح های ساماندهی فضا و سکونتگاه های روستایی تعیین می کند.
جمعیت روستایی بخش مرکزی خاتم بیش از 10 هزارنفر و دارای 20 روستای مصوب دارای شورای اسلامی که از این تعداد 17 روستا نیز دارای دهیاری هستند.
به گزارش ایرنا،خاتم با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار