معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار همدان گفت: ادارات نسبت به مسئله خصوصی‌سازی تعصب نشان ندهند.
کد خبر: ۱۹۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 12 March 2016

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار همدان گفت ادارات نسبت به مسئله خصوصی‌سازی تعصب نشان ندهند.

به گزارش فارس، رضا قیاسی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به اهمیت واگذاری کار به بخش خصوصی اظهار کردمعمولا همه دستگاهها در مقابل تغییر مقاومت میکنند و این موضوع در کشورهایی که به سمت توسعه پیش میروند بیشتر نمایان است.

وی با بیان اینکه تغییر در اجرای امور باعث میشود که نسل جدید پای کار آیند و آموزش جدید با آموزش قبلی تلفیق شود، افزوداین امر باعث به وجود آمدن آمادگی جدید از سوی دستگاهها خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه هدف ما رسیدن به اهداف است، خاطرنشان کردیکی از راهکارهای موجود کمک به برنامه جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه در بحث سلامت اداری نمیتوان همه واقعیتها را گفت چرا که این امر ریشه در بسیاری از مسائل دارد، افزودبه فرموده پیامبر گرامی اسلام اگر معیشت مردم حل نشود یک انسان نمیتواند همه ویژگیهای یک فرد خوب را داشته باشد.

قیاسی با بیان اینکه تلاش نظام و دولت در بحث اجرایی کردن برجام و اقتصاد مقاومتی در بهبود وضعیت عمومی مردم بوده است، گفتتمام تلاش جامعه فرهیخته و انسانهای دانشمند داشتن اقتصاد پویا در راستای رفع مشکلات مردم و کاهش بزهها بوده است.

وی با بیان اینکه استان در خصوص وضعیت سلامت اداری به نسبت شرایط بهتری دارد، افزودباید کمک کنیم این کارگروه در راستای ارتقای استان پیش رود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار همدان با اهمیت به مشارکت عمومی در راستای ارتقای استان، خاطرنشان کردمشارکت مردم و جامعه، باعث اجرای با کیفیت امور میشود.

وی با بیان اینکه اکنون دستگاههای امنیتی بخشی از کار را به بخش خصوصی واگذار کردهاند، افزود نباید ادارات نسبت به این مسئله تعصب نشان دهند.

قیاسی با بیان اینکه بگذاریم بازسازی، نوسازی و چابکسازی در امور اداری صورت گیرد، گفتزمانی که به شرکتهای دولتی گفته شد بخشی از کار را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند خود به نحوی دیگر وارد کار شدند و در پاسخ کلمه «بچرخیم» را بکار بردند.

وی با بیان اینکه باید وقت بیشتری برای این جلسات اختصاص دهیم، افزود مشارکت مدیران بسیار حائز اهمیت است و حتی در بسیاری از مسائل همدان میتواند پیشنهاداتی را نیز ارائه دهد.

فرماندار شهرستان همدان نیز با بیان اینکه در شورای راهبردی نمیتوان نسخه واحدی را برای دستگاهها داشت، اظهار کردباید بر اساس نوع خدمات فعالیتها نیز مشخص شود.

علی تعالی با بیان اینکه برخی از سازمانها شرایط برونسپاری پایینی دارند، گفتهنوز خود دولت در زمینه خصوصیسازی و برون‏سپاری نتوانسته موفق باشد.

وی عنوان کرد متأسفانه دولتها سیاست بالادستی را رعایت نمی کنند که همین امر جبران مسائل آن را نیز دشوار کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار