کد خبر: ۱۹۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه بخشی از فعالان اقتصادی استان در بین استان‌های همتراز رتبه اول را کسب کردند، گفت: فعالان اقتصادی استان البرز در سطح ملی نیز رتبه پنجم را به‌دست آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مصیب محمدیان شمالی در مراسم تجلیل از صنعتگران که امروز در اداره صنعت و معدن استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه براساس قوانین و منشور بین‌المللی، مصرف‌کنندگان دارای حقوقی هستند که باید رعایت شود، اظهار داشت: حقوق مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلفی چون اطلاع از قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و آنچه مربوط به کالا است، را شامل می‌شود.

معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه تمامی واحدهایی که خود را مورد ارزیابی بابت حقوق مصرف کننده قرار می‌دهند، مورد قبول هستند، افزود: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان مساوی با استمرار و حضور تولید‌کننده و صنعتگران در بازار است.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در بازار باید به خواسته‌های مصرف‌کننده توجه داشت، گفت: برای فتح بازارهای خارجی ابتدا باید در داخل کشور هویت اصلی کالا که نشان برند تجاری است، در اذهان ماندگار شود.

محمدیان افزود: کالا با پیدا‌کردن جایگاه در داخل کشور در مرحله بعدی با مزیت‌های رقابتی مانند کاهش هزینه‌های تمام شده و ارتقای کیفیت کالا می‌تواند بازارهای خارجی را فتح کند.

معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه بخشی از فعالان اقتصادی استان در بین استان‌های همتراز رتبه اول را کسب کردند، گفت: فعالین اقتصادی استان البرز در سطح ملی نیز رتبه پنجم را بدست آورده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار