۱۰۰ روستا در استان همدان از نعمت گاز برخوردار شدند و این تلاش در حالی انجام شد که شش ماه تاخیر در ابلاغ بودجه وجود داشت.
کد خبر: ۱۹۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 11 March 2016
استاندار همدان گفت: در سال جاری ۵۹ کیلومتر بزرگراه و ۲۸ کیلومتر آزاد راه در استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، محمد ناصر نیک بخت در جلسه شورای برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه انتخابات را پشت سر گذاشتیم، بیان داشت: جای قدردانی از همه مردم ومجریان و ناظرین و از همه کاندیداها وجود دارد و حضور مردم در صحنه انتخابات پرشور بود.

وی در ادامه سخنانش گفت: به رغم محدودیت کاندیداهای شاخص باز هم حضور مردم پررنگ بود و در استان همدان نزدیک به ۵۹ درصد در انتخابات شرکت داشتند و انتخابات با سلامت و امانتداری برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه همه سعی کردند که قاعده قانونی را درانتخابات رعایت کنند، افزود: تنها یک تخریب از سوی یکی ازبزرگان انجام شد و آیت الله محمدی را مورد هجمه نامناسب و مغرضانه قرار داد که این تخریب نه از سوی کاندیداها و نه مردم بود.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم هرانتخابی کنند شایسته است، عنوان کرد: در مجموع در انتخابات استان و منتخبان مشکلی وجود ندارد و منتخبین نیز همراهی با دولت برای توسعه استان را به طور حتم در برنامه خود دارند.

نیک بخت گفت: مهم سلامت و امنیت انتخابات بود که انجام پذیرفت و ۶۷۰نفر از رای دهندگان بالای ۹۶ سال سن داشتند و چهار هزار بالای ۹۰ سال داشتند.

استاندار همدان در ادامه گفت: تلاش ها در استان طی سال ۹۴ خوب بوده و مدیران استان تلاش های خوبی داشتند و ماهانه ۹۵۰ تا هزار شغل در استان ایجاد شد.

نیک بخت اظهار داشت: در طول سال جاری در بخش پروژه های جاده ای ۵۹ کیلومتر بزرگراه و ۲۸ کیلومتر آزاد راه در استان همدان به بهره برداری رسید و برنامه های مختلف در زمینه کشاورزی، سدها و غیره انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۷۴ روستا در استان همدان بهسازی شد، بیان کرد: نزدیک به ۱۰۰ روستا در استان همدان از نعمت گاز برخوردار شدند و این همه تلاش در حالی انجام شد که شش ماه تاخیر در ابلاغ بودجه وجود داشت.

استاندارهمدان گفت: در شرایط تنگنای بودجه طرح نظام سلامت اجرا شد و ۲۷۰ میلیارد تومان از محل این طرح پول به استان همدان آمد و این ها خدماتی بوده که نظام و دولت ارائه داده است و خدمات را باید به حساب نظام گذاشت.

نیک بخت افزود: امروز مصادف با سالروز بزرگداشت جمال الدین اسد آبادی بوده و سال ۹۵ را در استان همدان به عنوان سال سید جمال الدين اسد آبادی نامگذاری کردیم و بزرگداشت وی در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به روز شهید در ۲۲اسفند ماه گفت: انتظار داریم که همه این روز را بزرگ و برجسته کنیم و هر چه داریم مرتبط به خون شهدا است و در همه آداب و سنن ملت ها فداکاران کشور مورد عزت و احترام هستند و شهدا جایگاه والایی دارد.

استاندار همدان در مورد ستاد تنظیم بازار نیز اظهار داشت: این ستاد باید حتما در همه شهرستان ها تشکیل شود و امسال حتما بازدید کننده های بیشتری از همدان خواهیم داشت


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار