محمد احمدزاده سرمربی تیم شهرداری اردبیل بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته دو از سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد.
کد خبر: ۱۹۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 08 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، دومین سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ آزادگان در فصل جاری در حالی ساعاتی پیش به صورت رسمی استعفا داد که مدیر باشگاه شهرداری اردبیل خبر این استعفا را تایید کرد.

شهرام علی‌پور اظهار کرد: محمد احمدزاده به صورت رسمی از سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد و ما به فکر گزینه‌های جدید هستیم.

اما محمد احمدزاده از نیم‌فصل دوم به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل انتخاب شده بود با شکست‌های پی در پی و کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد تا این بار راهی زاده‌گاهش انزلی شود و هدایت تیم ملوان بندرانزلی را که در لیگ برتر توپ می‌زند بر عهده بگیرد.

عدم پاسخگویی سرمربی تیم شهرداری در بازی دیروز برابر خبرنگاران که نوعی بی‌احترامی محسوب می‌شود گویای این مطلب بود که محمد احمدزاده با پذیرفتن هدایت تیم ملوان بندرانزلی در حساس‌ترین شرایط تیم شهرداری را ترک کند و به فکر یک تیم لیگ برتری باشد.

سیبیل برره‌ای رفت و آقای خاص می‌آید

اما با استعفای محمد احمدزاده که معروف به سیبیل برره‌ای است گفته می‌شود یوسف چراغی از گزینه‌های اصلی و بومی سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل است که در صورت اعتماد باشگاه شهرداری اردبیل این مربی توانمند بومی استان اردبیل می‌تواند هدایت این تیم را عهده‌دار شود.

باید دید در روزهای آینده مسئولان باشگاه شهرداری چه تصمیمی در مورد هدایت تیم شهرداری بحران زده می‌گیرند تا این تیم را که در آستانه سقوط به لیگ دسته دو است سرمربی جدید بتواند این تیم را از قعرنشینی نجات بدهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار