کد خبر: ۱۹۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 07 March 2016

عضو شورای اسلامی شهر کرج از اجرای برنامه‌های ویژه از سوی مدیریت شهری مرکز استان البرز برای روز شهید خبر داد.

داوود وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در جهان با عزت و سربلند است و این استقلال و سربلندی را مرهون شهدا و ایثارگران و رهنمودهای ولایت هستیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر نبودند جوانان و ایثارگرانی که در روزهای سخت دفاع مقدس از ایران و اسلام دفاع کردند، امروز کشور ما نیز مانند بسیاری از کشورهای منطقه‌ای دچار آشوب و تنش و بلوا بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر ولایت را در کشور نهادینه کنیم و تنها این راه ضامن استقلال و عزت ایران اسلامی است.

وحیدی افزود: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که امروز ارزش زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و آرمان‌ها و اصول شهدا کمتر از شهادت نیست و همه مسئولان وظیفه دارند که در راه انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان گام بردارند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز 22 اسفند گفت: این روز در تقویم ایران اسلامی به نام روز شهید مزین شده و مدیریت شهری کرج برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه تدارک دیده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: مزین کردن فضای شهر به تصاویر و تمثال مبارک شهدای اسلام و انقلاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله طرح‌هایی است که برای روز 22 اسفند در نظر گرفته شده است.

وحیدی گفت: همچنین یکی از مهمترین خواسته‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مسئولان استان البرز و شهرستان کرج، ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) است.

وی افزود: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) یکی از گلزارهای شاخص کشور و از اماکن مقدس است و در راستای پاسخگویی به مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعتبار خوبی از سوی شورا و شهرداری کرج برای بازسازی و ساماندهی این گلزار در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار