مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازگشت پیکر شهید نصرالله خاکسار پس از 32 سال به وطن گفت: امشب و با حضور مردم شهر دهدشت مراسم شبی با شهید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 07 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امرالله درفشی‌‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به شهرستان کهگیلویه بعد از 32 سال گفت: شهید نصرالله خاکسار در 18 اسفند سال 1362 در عملیات خیبر(منطقه عملیاتی جزیره مجنون) به درجه رفع شهادت نائل شد که در تفحص‌های انجام شده پیکر مطهر این شهید پیدا شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امشب بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور مردم شهر دهدشت مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود و پیکر مطهر شهید نصرالله خاکسار ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 18 اسفند ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از مقابل سپاه دهدشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهید نصرالله خاکسار از روستای دشمن‌زیاری شهرستان کهگیلویه است، عنوان کرد: این شهید والا مقام در زمان حضور در عملیات خیبر 18 سال سن داشت.
این مسئول ضمن دعوت از مرم برای حضور باشکوه در مراسم شبی با شهید و تشییع پیکر این شهید والامقام افزود: مردم با حضور باشکوه خود در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند که ادامه دهنده راه شهدا هستند و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار