کد خبر: ۱۹۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 04 March 2016
تابناک گیلان: مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، گفت: هفته آینده نتیجه آزمایش پزشکی قانونی نوزاد صومعه سرایی اعلام می‌شود.

محمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: دادستان صومعه‌سرا به موضوع سوختگی یک نوزاد سه روزه در بیمارستان این شهرستان ورود پیدا کرد و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

وی گفت: به منظور بررسی و حصول نتیجه باید کارشناسان فنی و متخصص در این زمینه اظهار نظر کنند و هنوز نتیجه‌ای از طرف پزشکی قانونی اعلام نشد و  آزمایشات توسط کارشناسان در حال انجام است  و حداکثر هفته آینده نتیجه اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، افزود: متخصصان دانشگاه علوم پزشکی بر این معتقدند که یک بیماری خاص و حساسیت پوستی اتفاق افتاده است ولی نظر پزشکی قانونی مرجع معتبری برای دادستانی است و تا اعلام نتیجه از طرف پزشکی قانونی، اظهار نظر افراد مختلف براساس احتمالات است.

وی با اشاره به عکس العمل والدین نوزاد در بیمارستان صومعه‌سرا، اظهار کرد: اگر مسئولان بیمارستان در خصوص خسارات وارد شده به بیمارستان شکایتی داشته باشند از طرف دادگستری پیگیری می‌شود.

رحیمی درباره خبرهای منتشر شده در بعضی از سایت‌ها مبنی بر تأیید قصور از جانب بیمارستان، گفت: این خبر نتیجه برداشت بد خبرنگار از مصاحبه انجام شده بوده که لازم است خبرنگاران دقت کنند تا خبری که تهیه می‌کنند تحلیل درست از صحبت‌های شخص مقابل باشد تا با انتشار اخبار نادرست جو روانی را متشنج نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار