نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران از سربازان علوی و ولایت‌مدار شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برای طرح جهادی افتتاح بزرگ‌ترین پارک جنگلی به نام قوچک «یاس» تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 06 April 2015

به گزارش فارس سعید نامداری با بیان اینکه شعار امسال و نام‌گذاری آن از سوی مقام معظم رهبری همچون خاری در چشم دشمنان است، اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی به معنای اتحاد و همبستگی و تحکیم روابط انسانی است.

نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: سال‌هاست که دشمنان این مرز بوم با سرمایه‌گذاری‌های سنگین در قالب تهاجم فرهنگی سعی کردند تا این رهنمود رهبر فرزانه را در جامعه اسلامی کم‌رنگ کنند و از اختلافات جزیی برای ایجاد تفرقه و دو دستگی استفاده کنند؛ اما همدلی و هم‌زبانی مردم ایران و پیوند دولت و ملت، راه را بر نفوذ تمامی عوامل استکبار می‌بندد و موجب جلوگیری از چند صدایی در جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: همه دوست‌داران نظام اسلامی و انقلاب که دل در گرو استقلال و عزت ایران اسلامی دارند، باید این رهنمود ولی امر مسلمین جهان را سرلوحه کار خویش قرار داده و با همدلی و همراهی با سیاست‌های نظام و دولت، دشمن را از دستیابی به نقشه شوم خود که تجزیه ایران است ناکام بگذارند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران که چندی پیش، پیشنهاد ایجاد دبیرخانه ویژه‌ای در شورای اسلامی استان تهران مبنی بر دغدغه‌های زیست‌محیطی و ضد زمین‌خواری مقام معظم رهبری را مطرح کرده بود، افزود: شورای اسلامی استان تهران به نمایندگی از بیش از دو هزار شورایی سطح استان و به‌عنوان شورای فرادست، از اقدامات و زحمات سربازان علوی و خادمان نهاد شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و به‌ویژه دکتر قالیباف شهردار تهران و عوامل آن مجموعه تشکر می‌کند.

وی با اشاره به آماده‌سازی پارک جنگلی قوچک «یاس» از سوی شهرداری تهران و گشایش این بوستان 1400 هکتاری همزمان با روز طبیعت 94 تصریح کرد: بار دیگر و این بار در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران پایه‌گذار خدمت صادقانه شده و گوش به فرمان رهبر عظیم‌الشأن برای ایرانی آبادتر کوشیدند.

نامداری در تشریح این حرکت جهادی اظهار داشت: در اجرای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمان ایشان در روز 17 اسفند سال جاری در جلسه‌ای که با مسئولان کشوری در زمینه محیط زیست و فضای سبز داشتند، شهرداری و شورای شهر تهران اقدامات گسترده‌ای را برای تحقق فرمایشات رهبری در دستور کار خود قرار دادند و به فاصله کمتر از 25 روز، از روز 20 اسفندماه اقدامات لازم جهت فراهم کردن جنگل قوچک برای روز طبیعت در دستور کار قرار گرفت و ساماندهی این جنگل به صورت جهادی انجام ‌شد.

وی با تأکید بر این نکته که بالغ بر دو هزار نفر در این مدت کوتاه، برای آماده‌سازی این مجموعه به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده‌اند، اضافه کرد: همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت با عزم ملی ملت و مدیریت جهادی مدیران محقق می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی استان تهران تصریح کرد: هم‌زبانی و همدلی دولت و ملت یک مسئله مهم و جداناپذیر از هم هستند که باید در تمامی ابعاد به مرحله عمل بیانجامد و اگر به شعار سال 94 به ‌درستی و دقیق عمل شود، به‌ طور حتم بسیاری از مشکلات و موانع از پیش‌روی ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار