کد خبر: ۱۹۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 03 March 2016


رئیس ستاد انتخابات لرستان عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت :حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی وحدت و همگرایی در بین افراد جامعه را نشان داده است،

سید سعید شاهرخی افزود: حضور مردم در توسعه کشور تأثیرگذار است و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم لرستان این بار همانند انتخابات‌های گذشته در پای صندوق‌های رأی حضوری فعال داشتند.

وی تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیام‌های ریاست محترم جمهوری را سرلوحه کار خود در این دوره از انتخابات گذاشته‌ایم که جا دارد از همه اقشار مختلف مردم که با حضور ارزشمند و معنادار حماسی خود در پای صندوق‌های رأی مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کنیم

. شاهرخی ادامه داد: میانگین مشارکت مردم لرستان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بالاتر از میانگین کشوری بوده است و این نشان از وفاداری مردم این استان به نظام و انقلاب است.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه و برگزارکنندگان انتخابات عنوان کرد: انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لرستان با آرامش کامل و کمترین تخلف و شکایتی از سوی کاندیدها صورت گرفته است. شاهرخی اظهارکرد: هیچگونه تخلف سازمان یافته‌ای در انتخابات این دوره در لرستان صورت نگرفته و مردم در یک فضای آرام حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی یادآوری کرد: بیش از ۱۲ هزار ناظر و بازرس بر عوامل اجرایی نظارت وحضور داشته و کار انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری را زیر نظر داشته‌اند




رییس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: حضور مردم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی ۶۰ درصد، بروجرد ۵۳ درصد، کوهدشت و رومشکان ۷۶ درصد، سلسله و دلفان ۷۱ درصد، دروود و ازنا ۶۵ درصد، الیگودرز ۶۵ درصد و پلدختر ۸۵ درصد بوده است. شاهرخی یادآور شد:از یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۶ واجد شرایط انتخابات در لرستان ۹۰۱ هزار و ۲۵ نفر یعنی ۶۴ درصد در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشتند این در حالی است که میانگین کشوری ۶۲ درصد است.

سید سعید شاهرخی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان تصریح کرد: ۶۳ درصد از مردم استان لرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت داشته‌اند که در شهرستان خرم‌آباد ۵۷ درصد، دوره چگنی ۸۱ درصد، بروجرد ۵۳ درصد، کوهدشت ۷۱ درصد، رومشکان ۷۲ درصد، دروود ۶۶ درصد، ازنا ۶۳ درصد، دلفان ۶۵ درصد، سلسله ۷۸ درصد، الیگودرز ۶۵ درصد و پلدختر ۸۱ درصد بوده است که در مجموع ۶۳ درصد از مردم استان لرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضوری فعال داشته‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار