فرماندار آستارا:
کمتر روستایی در آستارا وجود دارد که عملیات عمرانی در آن انجام نشده باشد و در واقع امسال با سیاست‌ها و پیگیری‌های خوب آستارا را به یک کارگاه سازندگی در راستای خدمات به مردم تبدیل می‌کنیم.
کد خبر: ۱۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، سیروس شفقی امروز در آستارا با اشاره به اولویت‌های این شهرستان در آستانه سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: در تمام نقاط این شهرستان کارها به صورت کارشناسی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مشکلات انباشته شده آستارا کارها آغاز شده است، افزود: کمتر روستایی در آستارا وجود دارد که عملیات عمرانی در آن انجام نشده باشد و در واقع امسال با سیاست‌ها و پیگیری‌های خوب آستارا را به یک کارگاه سازندگی در راستای خدمات به مردم تبدیل می‌کنیم.

فرماندار آستارا درباره منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر در این زمینه منجر به تصویب منطقه ویژه اقتصادی توسط دولت در 28 اسفند ماه سال 93 شد و در صدد عملیات اجرایی و اداری این امر را انجام دهیم.

وی اسکله بندر آستارا را موقعیت راهبردی این شهرستان مرزی دانست و خاطرنشان کرد: بندر آستارا نزدیک‌ترین بندر به بنادر حاشیه حوزه دریای خزر است و به دلیل نزدیکی به صنایع بزرگ غرب کشور هزینه‌های ترانسفورت را تقلیل می‌دهد.

شفقی افزود: اسکله موجود بندر آستارا به ظرفیت کامل رسید و برنامه زمان‌بندی با بخش‌خصوصی بندر انجام شده که تا سال 96 تعهداتی که تاکنون انجام نشده بود به صورت ماهانه پیش رود و تا پایان سال 96 تمام چهار پست اسکله و انبارها و تجهیزات بندر آستارا اجرایی می‌شود و شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی این شهرستان شویم.

وی خاطرنشان کرد: با سفر رئیس جمهور به گیلان شاهد اجرای توافق‌هایی که بین ایران و آذربایجان مبنی بر اتصال خط‌آهن قزوین‌ ـ‌ رشت‌ ـ‌ آستارا به جمهوری آذربایجان صورت گرفته، خواهیم بود که می‌تواند جهش بسیار بزرگی برای کشور و استان زیبای گیلان شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار