رئیس هیئت هندبال استان زنجان با بیان اینکه در هندبال زنجان مشکلات مالی فراوانی داریم، گفت: به دلیل مشکلات مالی در مرحله دوم مسابقات هندبال نوجوانان کشور شرکت نکردیم.
کد خبر: ۱۹۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 02 March 2016
محمد جواد پازوکی در گفت‌وگو با فارس در زنجان با بیان اینکه در یک ماه اخیر پنج مسابقه کشوری برگزار شده است، اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی موجود در هیئت هندبال استان زنجان امسال موفق به حضور در همه مسابقات کشوری نشده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه کل بودجه‌ سال جاری هیئت هندبال استان زنجان مبلغ هشت میلیون تومان بوده است، اضافه کرد: برای شرکت در هر مسابقه کشوری بالغ بر پنج تا 6 میلیون تومان باید هزینه پرداخت کرد.
رئیس هیئت هندبال استان زنجان تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی که با آن روبرو هستیم، نتوانستیم در مرحله دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کنیم.
پازوکی با تشریح دلایل شرکت نکردن هیئت هندبال استان زنجان در دور دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، گفت: قرار بود با هماهنگی فدراسیون مرحله اول و همچنین مرحله دوم مسابقات در تبریز برگزار شود که فدراسیون مکان مسابقه را تغییر داد و ما نیز به دلیل مشکلات مالی و هزینه‌های بالای ایاب و ذهاب در این مسابقات شرکت نکردیم.
وی با تقدیر از همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای حمایت همه جانبه از هیئت هندبال استان، گفت: در ماه‌های اخیر تیم‌های هندبال بانوان زنجان به قزوین و تیم هندبال بزرگسالان استان نیز به تبریز برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.
رئیس هیئت هندبال استان زنجان خاطرنشان کرد: فدراسیون هندبال برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مبلغ دو میلیون تومان ورودی از هیئت‌های مراکز استان اخذ می‌کند که برای شرکت در همه مسابقات، هیئت هندبال استان زنجان باید هزینه 100 میلیون تومانی را بپردازد که از بودجه مالی هیئت بسیار فراتر است.
پازوکی با اشاره به وضعیت بد اقتصادی کشور و وزارت ورزش و جوانان برای بودجه بندی سال جاری، اظهار کرد: با همه این مشکلات هیئت هندبال استان زنجان نسبت به استان‌های همجوار خود بیشترین تعداد اعزام به مسابقات قهرمانی هندبال کشور را داشته است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آتی هیئت هندبال استان زنجان کار بر روی رده‌های سنی پایه خواهد بود، اضافه کرد: تیم نوجوانان هندبال استان زنجان از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است به صورتی که موفق شد در دور اول مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تبریز را در خاک خود شکست دهد.
رئیس هیئت هندبال استان زنجان در رابطه با بحث اسپانسرینگ بیان کرد: متاسفانه نبود اسپانسر در استان زنجان مشکل جدی در هندبال ایجاد کرده و خود هیئت هندبال استان و افراد فعال این رشته نیز برای جذب اسپانسر اقدام کرده ولی با عدم استقبال از سوی شرکت‌ها و کارخانه‌ها مواجه شدیم.
پازوکی در پایان با بیان اینکه ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار زیادی در استان زنجان در زمینه هندبال وجود دارد، عنوان کرد: اگر بازیکن‌های بومی استان به دلیل مشکلات مالی به تیم های دیگری نقل مکان نکنند، هیچ تیمی در سطح منطقه شمالغرب کشور قادر به شکست تیم هندبال استان زنجان نخواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار