تابناک: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: در ایام نوروز امسال، بیش از ۵۵۰ هزار میهمان نوروزی وارد شهرستان نطنز شده‌اند.
کد خبر: ۱۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 06 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان حسین یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از 28 اسفند‌ماه تا 14 فروردین‌ماه سال جاری بیش از 550 هزار نفر از گردشگران و میهمانان نوروزی از اماکن تاریخی و گردشگری نطنز بازدید به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه این مقدار ورود گردشگر نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 15 درصد رشد داشته است، افزود: در ستاد اسکان نیز، بیش از 3 هزار و 581 گردشگر در هتل‌ها و خانه مسافر و 22 هزار نفر در مدارس شهرستان اسکان داده شدند.

سرپرست میراث فرهنگی نطنز افزود: روستای تاریخی ابیانه نطنز نیز در نوروز 1394، همچون سال‌های گذشته پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی بوده که تاکنون حدود 62 هزار نفر از این روستا بازدید کرده است.

وی گفت: در این ایام علاوه بر میزبانی مسافران و گردشگران داخلی وخارجی میزبان وزیر راه‌ وشهرسازی، معاون عملیاتی وزیر نفت و مدیرکل مدیریت عمرانی استانداری اصفهان در ابیانه بوده‌ایم.

یزدانمهر پیرامون دیگر بناهای تاریخی در نطنز بیان کرد: علاوه بر روستای ابیانه، مسجد جامع نطنز، آتشکده، محله تاریخی افوشته و غیره در شهر نطنز و همچنین مسجد جامع و قلعه تاریخی شهر طرق‌رود و دریاچه فصلی این شهر پذیرای میهمانان نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش امام‌زاده آقاعلی عباس(ع) نیز حمام نوغه و امام‌زاده آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) در شهر بادرود و مسجد بیرین در شهرخالد آباد و غیره نیز پذیرای میهمان نوروزی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار