معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: برای پویایی کشت و صنعت مغان باید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در این شرکت فعال شوند.
کد خبر: ۱۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 02 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل اظهار داشت: یکی از راهکارهای پویایی شرکت کشت و صنعت مغان فعالسازی کارخانه‌های راکد در این شرکت است که نیاز است برای فعالسازی این کارخانه‌ها اقدامات و برنامه‌های منسجمی اتخاذ گردد.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر 8 کارخانه در شرکت کشت و صنعت مغان وجود دارد، افزود: از این تعداد 2 کارخانه فعال بوده و متاسفانه 6 کارخانه راکد هستند که نیاز است برای فعالسازی این کارخانه‌ها اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: باید نوع نگاه به کشت و صنعت مغان تولیدی و تجاری نباشد بلکه با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و تخصص دانشجویان و نخبگان بتوانیم این شرکت را به یکی از مراکز اقتصادی استان تبدیل کنیم که این امر دور از انتظار نیست البته نیاز به تلاش مصاعف و همتی والا دارد.

عباسی اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه کشت و صنعت مغان افزایش سرمایه‌گذاری در این شرکت است که باید برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شرکت زیرساخت‌های اساسی فراهم شود تا شاهد پویایی و توسعه این شرکت باشیم.

وی تصریح کرد: باید نگاه اساسی به کم و کیف واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان انجام شود تا با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کاردان و کلان بتوانیم این شرکت را به طور اساسی احیا کنیم تا استان اردبیل در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار