خونه به‎خونه با 50 امتیاز از 28 بازی و 14 برد پس از پیکان 53 امتیازی در رده دوم قرار دارد و نساجی با 39 امتیاز از همین تعداد بازی، در رده نهم جدول جای گرفته است.
کد خبر: ۱۹۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 29 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، در چهارچوب هفته بیست وهشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال خونه به‎خونه بابل یکی از نمایندگان مازندران در این رقابت‎ها موفق شد در ادامه روند موفقیت خود، میزبان بازی آلومینیوم هرمزگان را در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.
نماینده شایسته مازندران در این رقابت‎ مهم با گل‎های روح‎الله باقری در دقیقه 73 و مرتضی منصوری در دقیقه 84 در برابر تک‌گل آلومینیوم هرمزگان در دقیقه 42 (از روی نقطه پنالتی) به پیروزی دست یافت تا در رده دوم جدول دسته یک باقی بماند.
در دیگر بازی مهم این هفته برای مازندرانی‎ها تیم نساجی قائمشهر نیز در هوای بارانی این شهر میزبان داماش گیلان بود که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.
رقابت نمایندگان دو استان شمالی با گل‎های مهدوی در دقیقه 28 برای داماش و شاهین مجیدی در دقیقه 48 برای نساجی در نخایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید.
در پایان بازی‎های این هفته، خونه به‎خونه با 50 امتیاز از 28 بازی و 14 برد پس از پیکان 53 امتیازی در رده دوم قرار دارد و نساجی با 39 امتیاز از همین تعداد بازی، در رده نهم جدول جای گرفته است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار