از ابتدای سال 95 صورت می‌گیرد
عضو شورای اسلامی شهر کرج با اعلام مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس گفت: این مصوبه از اول فروردین ماه سال 95 اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 29 February 2016
داود وحیدی با اشاره به مصوبه دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج، افزود: نمایندگان پارلمان شهری در بررسی لایحه پیشنهادی شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه اتوبوس به پیشنهاد افزایش 15 درصدی نرخ کرایه رای مثبت دادند.
وی اظهار داشت: همچنین لازم به اطلاع‌رسانی است که در جلسه گذشته شورای شهر مصوب گردید نرخ کرایه تاکسی نیز به همین میزان( 15 در صد) از ابتدای سال جدید افزایش یابد.
این مسئول افزود: پیشنهاد شهرداری و سازمان اتوبوسرانی 20درصد بود که با مخالفت‌های اعضا با توجه به اینکه نرخ رشد تورم 11 درصد بوده و نیز با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، پس از توضیحاتی که توسط رئیس سازمان ارائه شد نهایتا با افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس موافقت شد.
وی همچنین به لزوم تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: لازمه این امر، تجهیز و افزایش وسائل حمل و نقل عمومی و مناسب سازی زیرساخت‌ها است به طوری که مردم استفاده از وسائل نقلیه عمومی را به خودروهای شخصی خود ترجیح دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
افزایش نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی از کارهایی است که همه ساله انجام می شود ولی هیچ مسئولی به این نکته دقت نمی کند که هر چه این نرخ بالاتر برود آلودگی شهرها هم افزایش خواهد یافت. با یک حساب سر انگشتی من به شخصه متوجه شدم که استفاده از ماشین شخصی در هر حالتی از لحاظ مالی به نفع من است و استفاده از وسایل نقلیه عمومی جدای از هزینه با توجه به مخاطرات و بداخلاقی ها و رفتارهای نامناسب بسیاری از رانندگان از لحاظ های بسیاری به نفع من نبوده و نیست.
کاش مسئولین محترم با کاهش نرخ وسایل نقلیه عمومی و افزایش امنیت آنها و آموزش اجباری رانندگان و البته افزایش تعداد این وسایل حداقل با کاهش آلودگی لا اقل خود و خانواده شان را از آلودگی و سرطان نجات دهند.
الان هم من بناچار بجای استفاده از ناوگان اعصاب خرد کن عمومی پر هزینه دنبال خرید ماشین آلوده ساز هستم !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار