پیام مسئولان با نمایندگان حوزه انتخابیه تربت جام،تایباد وباخرز؛
فرماندار و امامان جمعه تشیع وتسنن و جمعی از مسئولان،امنیتی،قضایی و نظامی تربت جام در نخستین ساعات شروع انتخابات درشعب اخذ رأی حاضر و در پیام های جداگانه خواستار تمکین به قانون و حفظ وحدت وبرادری در این منطقه تلفیقی شدند.
کد خبر: ۱۸۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 27 February 2016
فرماندار تربت جام در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با ابراز خرسندی از حضور پرشورمردم شیعه واهل سنت تربت جام در انتخابات گفت: مردم با بصیرت شیعه وسنی تربت جام در اولین ساعات قانونی با حضور گسترده در شعب اخذ رأی وفاداری،شجاعت و ایستادگی ملی خود را نشان دادند وفتنه های دشمنان را نقش بر آب کردند.
علی رستمی افزود:حضور حداکثری مردم ورقابت تنگاتنگ کاندیدها دراین رویداد مبارک برگ برنده ای برای نظام ومردم قهرمان ایران اسلامی است.
علی رستمی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه تربت جام،تایباد وباخرز ۲۵۷ شعبه وبا شش هزار دست اندرکار آرای مردم را جمع آوری می کند.
وی اضافه کرد: مردم با حضور پرشورخود درانتخابات ثابت کردند که طرفدار امام(ره)،انقلاب و رهبری و دولت تدبیر وامید هستند.
درادامه امام جمعه تربت جام گفت: امروز روز عید جمهوریت استقلال وآزادی مردم ایران است، مردم ما با حضورحداکثری وانتخاب نماینده ای اصلح دشمنان را نا امید ودوستان وشهدا وامام راحلمان و همچنین قلب مقام معظم رهبری را شاد خواهند کرد.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: همه باید قدراین نظام،ولایت فقیه وشهدا را بیش از پیش بدانیم و به وظیفه خود عمل کنیم.
وی اضافه کرد: حضورچشم گیرمردم درانتخابات موضوع گیری دشمنان وبد خواهان را درداخل به یاس تبدیل می کند.
در ادامه امام جمعه اهل سنت تربت جام با تشکر وقدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی گفت:مردم ما باید به کسی رای بدهند که عامل وحدت برای منطقه کشورومردم شیعه وسنی باشد.
مولوی شرف الدین جامی الاحمدی افزود: انتخابات درکشورما مقابله با دشمنان انقلاب ونظام است و در واقع برنده و پیروزانتخابات؛ نظام اسلامی وملت نجیب و قهرمان ایران اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار