فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: این حضور گسترده مردم نشان می دهد یک انتخابات پرشور و تاریخی را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۸۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه حضورش در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود به صندوق های اخذ رأی، افزود: از 23 دیماه قرار گاه امام علی(ع) را به صورت اختصاصی برای ایجاد تمهیدات لازم در انتخابات و همکاری با تمامی دستگاه های ذی ربط به ویژه استانداری هرمزگان تشکیل دادیم.
 
وی با بیان اینکه برای حضور 10 هزار و 575 نفر مأمور در شعب اخذ رأی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: از ابتدای صبح که شاهد رصد شعب اخذ رأی هستیم شاهد حضور چشمگیر مردم هستیم و تاکنون مشکل خاصی در سطح استان هرمزگان گزارش نشده است.
 
سردار ملکی با اشاره به اینکه این حضور گسترده مردم نشان می دهد یک انتخابات پرشور و تاریخی را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: به تمامی کاندیدها و هوادارنشان توصیه می کنم هر چه نتیجه انتخابات باشد قبول داشته باشند و در نظرسنجی که انجام داده ایم درصد بالای شرکت کنندگان در نظرسنجی از قبول نتیجه انتخابات گفته اند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان گفت: اگر اعتراضی به نتیجه و رأی گیری باشد از طریق قانون باید انجام بپذیرد و نیروی انتظامی آمادگی کامل را دارد تا با هر بی نظمی و بی قانونی مقابله کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار