مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفر کارت ملی
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفر کارت ملی از ارائه تورهای اقساطی با استفاده از سفر کارت ملی خبر داد و گفت: این تخفیف‌ها مربوط به تمامی روزهای سال به غیر از ایام نوروز است.
کد خبر: ۱۸۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 26 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مصطفی قهرمانی در همایش کانون‌های بازنشستگی استان‌های منطقه شمال که در مجتمع جهانگردی ایرانگردی چلندر نوشهر برگزار شد، تورهای اقساطی را سبب سود شرکت و صندوق بازنشستگان دانست و اظهار کرد: از تمامی واحدهای ایرانگردی و جهانگردی به شکل اقساطی می‌توان استفاده کرد در صورتی که از طرف کانون‌های بازنشستگی ضمانت کسر از حقوق به شرکت داده شود.

 هدف از ارائه سفر کارت‌های ملی را استفاده مطلوب بازنشستگان از جهانگردی و ایرانگردی و توسعه آن عنوان کرد و افزود: 4 هزار و 300 تخت در قالب یک‌هزار و 620 اتاق، از زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی کشور محسوب می‌شوند که بازنشستگان می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای ایرانگردی و جهانگردی از مجموعه‌های بزرگ هتل‌های زنجیره‌ای کشور است که بازنشستگان باید از آن حمایت کنند تا ضریب اشغال هم بالا برود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفر کارت ملی از ارائه تخفیفات ویژه به بازنشستگان خبر داد و گفت: این تخفیف‌ها مربوط به تمامی روزهای سال به غیر از ایام نوروز است و بازنشستگان می‌توانند به سراسر کشور سفر کرده و از مزایای تخفیف سفر کارت ملی برخوردار شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار