کد خبر: ۱۸۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 24 February 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: رویکرد پلیس باید حفظ حقوق شهروندی و صیانت از کارکنان باشد.

بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: پلیس در جامعه ما وظیفه سنگین و نقش بسیار حساسی بر عهده دارد و عملکرد آن بر تمامی اقشار جامعه تاثیر‌گذار است.

وی افزود: کارکنان پلیس باید نسبت به مراعات موارد صیانتی دقت و توجه زیادی به خرج دهند تعالی رفتار سازمانی و صیانت دو وجه مهم از وجوه خدمت در پلیس است که فرماندهان باید در حسن انجام و بهبود آنها نظارت کامل داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: امروز عملکرد و وجهه پلیس به گونه‌ای است که اقدامات و راهبردهایش توسط دشمنان رصد می‌شود بنابراین باید روز به روز نیروی انتظامی مقتدرتر و با آمادگی بیشتر بتواند امنیت مردم و جامعه را تامین سازد.

وی با اشاره به صحت عمل کارکنان پلیس امنیت شهرستان فردیس و رد رشوه 200 میلیون ریالی در راستای رسیدگی به پرونده جعل اسناد و زمین‌خواری گفت: این ماموران با اتکا به الطاف الهی از هرگونه لغزشی ایمن ماندند و با این اقدام خود ثابت کردند که با وجود تمام وسوسه‌ها و پیشنهادات سودجویانه محرمان می‌توان پاک و صادقانه خدمت کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی به یک مجموعه انقلابی و اسلامی تبدیل شده و افرادی مومن و متعهد و سالم وظیفه امنیت جامعه را بر عهده دارند.

کامرانی صالح با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفندماه شرکت آگاهانه همراه با بصیرت آحاد جامعه را مهم خواند و افزود: دشمن به اهمیت مجلس خبرگان و اهمیت ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی پی برده و برای ضربه زدن به آن نیرنگ‌ها و نقشه‌ها دارد که قطعا آگاهی و هوشیاری بیشتر آحاد جامعه را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: کارکنان انتظامی پلیس استان البرز با برنامه‌ریزی و توان کامل برای تامین امنیت انتخابات هفتم اسفندماه حضور حداکثری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار