فرماندار اردبیل از فعالیت چهار اکیپ با همکاری شهرداری و دادستان اردبیل برای پاکسازی و امحای اقلام تبلیغاتی از فردا در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 24 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در نشست عوامل انتخاباتی در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به اتمام مهلت قانونی تبلیغات از ساعت 8 صبح فردا به مدت 24 ساعت قبل از آغاز رای‌گیری هرگونه تبلیغات کاندیدا‌ها با ممنوعیت قانونی روبه‌رو شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش فرمانداری به همراه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداری بر روی صندوق‌های آرا در این است تا نمایشی از عزت اقتدار و صلابت ملت ایران در یک انتخابات پرشور و نشاط به نمایش گذاشته شود.

فرماندار اردبیل یادآور شد: نمایندگان فرمانداری با اشرافیت کامل در شعب رای‌گیری، تلاش برای انجام رای‌گیری در فضای آرام منظم همراه با دیگر عوامل انتظامی را در کمک به تامین امنیت شعب و جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی انجام خواهند داد.

زنجانی بیان کرد: به هیچ‌وجه دست‌اندرکاران انتخابات حق دخالت در جریان رای‌گیری و یا شمارش آرا را ندارند و نباید در اعلام نهایی آرا بعد از صورت جلسه به نفع یا ضرر یک کاندیدا اعمال نظر کنند.

این مسئول ادامه داد: ما این اطمینان را به مردم و کاندیدها و هواداران آنها می‌دهیم که در محل شعب رای‌گیری امنیت کامل همراه با برخورد با برخی بی‌نظمی‌های احتمالی را انجام خواهیم داد و از حضور هرگونه فرد غیرمسئول در شعب جلوگیری شده و هنگام شمارش آرا نیز موارد متعدد مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرماندار اردبیل رقابت 45 کاندیدای تایید صلاحیت شده را برای کسب سه کرسی نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین یادآور شد و گفت: مردم قطعا با در نظر گرفتن شرایط کاندیداها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به اصلح رای خواهند داد.

زنجانی از فعال شدن چهار اکیپ امحا و پاکسازی اقلام تبلیغاتی با همراهی شهرداری و دادستان اردبیل پس از پایان مهلت تبلیغات در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: در آستانه سال نو تلاش خواهیم کرد تا به سرعت وضعیت شهری و سیمای مناطق مختلف را به گونه‌ای آراسته کنیم تا آثاری از اقلام تبلیغاتی کاندیداها نباشد.

وی از کاندیداها و طرفدارانشان خواست تا با احترام به قانون از 8 صبح فردا دیگر دست از تبلیغات انتخاباتی بردارند و اجازه دهند تا فضای پرشور و نشاط انتخاباتی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم آید.

فرماندار اردبیل انتخابات پیش‌رو را انتخاباتی خطیر در مسیر تقویت اندیشه‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: تلاش جدی خواهد شد تا یک حرکت مثبت و سازنده در این مسیر به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار