فرماندار شهرستان رزن گفت: در تعطیلات نوروزی امسال میزان حضور مسافران در این شهرستان 10 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 06 April 2015

فرماندار شهرستان رزن گفت: در تعطیلات نوروزی امسال میزان حضور مسافران در این شهرستان 10 درصد افزایش داشته است.

به گزارش فارس؛ فتحعلی حسینی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 4 هزار و 785 نفر از اماکن دیدنی، تاریخی و گردشگری شهرستان رزن بازدید کردند.

وی با بیان اینکه این میزان بازدید نسبت به نوروز سال گذشته با رشد خوبی مواجه بوده است، گفت: قبل از تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رزن صورت گرفته بود.

فرماندار شهرستان رزن اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز 500 نفر از مسافران در اماکن دولتی و 2 هزار و 600 نفر در دیگر محل‌های در نظر گرفته شده مانند مدارس شهرستان رزن اسکان داده شدند.

وی از افزایش 10 درصدی مسافران نوروزی در شهرستان رزن خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا باید ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

حسینی در ادامه سخنانش درباره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: نامگذاری سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» می‌تواند موجب رشد و توسعه فزاینده کشور باشد؛ این نامگذاری پیامدها و پیام‌های مهمی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رزن در پایان با تاکید بر اینکه همدلی از جمله نیازهای ضروری جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی مردم با دولتمردان قطعاً دولت را در حل مشکلات یاری خواهد کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار