معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، از ابتدای سال آینده دفاتر کاغذی ثبت اسناد واملاک حذف شده و جای خود را به ثبت الکترونیک می دهند.
کد خبر: ۱۸۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 17 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد تویسرکانی چهارشنبه در آیین ابلاغ احکام اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتر یاران هرمزگان افزود: برای این منظور زیرساخت های لازم الکترونیکی مهیا شده است.

وی ادامه داد: همه اقدام های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم و افزایش رضایتمندی آنان است.

معاون قوه قضائیه با اشاره به سابقه حدود یک صد ساله سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، اضافه کرد: این سازمان گرفتار کاغذبازی و فرآیند اداری پیچیده ای بود که ارتقای بهره وری در آن غیر ممکن به نظر می رسید.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اظهار داشت: ولی اکنون با اصلاح ساختارها و روش ها وضعیت سازمان تغییر بنیادین کرده است.

همچنین باحضور معاون قوه قضائیه ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان با زیربنای سه هزار و 500 مترمربع به بهره برداری رسید.

اعتبار ساخت این ساختمان جدید که در چهارراه پگاه و ابتدای بلوار ورودی شهر بندرعباس واقع شده ،بیش از 126میلیارد ریال هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار