به گزارش تابناک هرمزگان، احمد تویسرکانی چهارشنبه در آیین ابلاغ احکام اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتر یاران هرمزگان افزود: برای این منظور زیرساخت های لازم الکترونیکی مهیا شده است.
وی ادامه داد: همه اقدام های سازمان ثبت اسناد و
املاک کشور در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم و افزایش رضایتمندی آنان است.
معاون قوه قضائیه با اشاره به سابقه حدود یک صد ساله سازمان ثبت اسناد و
املاک کشور، اضافه کرد: این سازمان گرفتار کاغذبازی و فرآیند اداری پیچیده ای بود که ارتقای بهره وری در آن غیر ممکن به نظر می رسید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و
املاک کشور، اظهار داشت: ولی اکنون با اصلاح ساختارها و روش ها وضعیت سازمان تغییر بنیادین کرده است.
همچنین باحضور معاون قوه قضائیه ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان با زیربنای سه هزار و 500 مترمربع به بهره برداری رسید.
اعتبار ساخت این ساختمان جدید که در چهارراه پگاه و ابتدای بلوار ورودی شهر بندرعباس واقع شده ،بیش از 126میلیارد ریال هزینه شده است.