بررسی های میدانی در سطح شهر نشان می دهد اگرچه قیمت انواع میوه نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی پیدا نکرده است اما آنچه بیش از این صدای مردم را درآورده، کیفیت نامناسب میوه تنظیم بازار در عید نورزو امسال بود.
کد خبر: ۱۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 04 April 2015

بررسی های میدانی در سطح شهر نشان می دهد اگرچه قیمت انواع میوه نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی پیدا نکرده است اما آنچه بیش از این صدای مردم را درآورده، کیفیت نامناسب میوه تنظیم بازار در عید نورزو  امسال بود.

به گزارش تابناک همدان ؛ این روزها هر کسی به مغازه‌های میوه‌ فروشی در سطح شهر سری زده باشد، به خوبی با کاهش تنوع و افزایش قیمت‌ها مواجه شده است، به گونه‌ای که قیمت محصولاتی مانند سیب و پرتقال گرانتر از سال قبل بود

این افزایش قیمت البته گریبان سایر کالاها نظیر مرغ و گوشت را هم گرفته است و در کنار گرانی تشدید شونده قیمت محصولات لبنی، رنگ از اعتماد کمرنگ شده مردم بیش از پیش برده است!

صف‌های طولانی خرید میوه به مانند صف‌های آجیل، تنقلات و دیگر مایحتاج بوی عید را در شهر پر کرده بود، دو سه روز آخر سال همه در تکاپوی خرید بودند؛ البته نوع خریدها به وضوح مشکلات اقتصادی مردم و کم‌رونقی بازار را نمایان می‌کرد؛ همین مسئله شاید باعث گرایش بیشتر مردم به خرید میوه‌هایی بود که به اسم دولتی در بازار عرضه می‌شد چراکه به نسبت میوه‌های فروش آزاد از قیمت خوبی برخوردار بودند.

اما این میوه های  دولتی  از کیفیت خوبی برخوردار نبودند و در نتیجه گرایش  مردم به سوی میوه های آزاد رفت  و این در حالی بود که قبل از عید جلسات و کمیسیون های مختلفی برای تنظیم بازار و اجناس مورد نیاز مردم برگزار شد که گویا به کیفیت آتها توجه نشده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار