رييس پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان:
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با بيان اينكه امسال تا كنون٧١تن و ٣٠٠كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط مجموعه انتظامي استان كشف شده است گفت:پس از ترياك ،حشيش و هرويين ،شيشه در شمار مواد پرمصرف است بطوريكه ١٨درصد معتادان استان شيشه مصرف مي كنند.
کد خبر: ۱۸۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 16 February 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ حميد لاچيني پیش از ظهر امروز (27 بهمن ماه) در یک نشست خبری، افزود:در اين مدت هفت هزار و ٢٨١نفر شامل قاچاقچيان عمده و خرده فروش دستگير شده اند و ١٩٠باند نيز متلاشي شده است.
 
وي با بيان اينكه در اين مدت پنج هزار و ٦٢٠معتاد ولگرد و خياباني جمع آوري شده اند ،از نبود كمپ نگهداري ويژه زنان انتقاد كرد و گفت :با وجود اينكه ١٠درصد معتادان را زنان تشكيل مي دهد اما مركزي براي نگهداري اين بخش وجود ندارد كه اين امر يكً چالش مهم در راستاي مقابله با پديده مواد مخدر و نگهداري معتادان براي ترك و درمان است.
 
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان همچنين با اشاره به برخورد قاطع با باندهاي ترانزيتي مواد مخدر يادآورشد:امسال تاكنون سه درگيري مسلحانه داشتيم كه طي آن دو قاچاقچي به هلاكت رسيدند ،٣٧قبضه سلاح كشف و ٩٠٠خودرو نيز توقيف شده است.
 
وي در پايان گفت:از مجموع كل مواد مخدر كشف شده كه ٢٣درصد افزايش در مقايسه با مدت مشابه پارسال بوده ، ٥٧تن ترياك،١٤تن حشيش،١١٦كيلوهرويين ،شش كيلو شيشه و مابقي ساير مواد مخدر بوده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار