نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید مشکل بیکاری در کشور به صورت اساسی حل شود، گفت: ایجاد اشتغال در داخل مهم تر از قرارداد با کشورهای اروپایی‌هایی است.
کد خبر: ۱۸۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 15 February 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در دیدار جمعی از هیئت‌امنای مساجد استان قم ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب، اظهار داشت: منطقه خاورمیانه این روزها آبستن حوادث و اتفاقات مهمی است و ایران اسلامی به لطف رهبری‌های فرزانه امام خامنه‌ای توانسته در کنار امنیت و آرامش از یک ثبات سیاسی برخوردار باشد.

وی افزود: این چند وقت اتفاقات مهمی مانند دستگیری ملوانان آمریکایی، آزادسازی چند شهر مهم سوریه و حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن رخ داد که دنیا را مبهوت خود کرد و انشا الله مشت محکم‌تر را مردم در 7 اسفند به دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معیشت، بیکاری، اعتیاد و طلاق را از معضلات جامعه برشمرد و تصریح کرد: مجلس آینده باید تمام همت خود را صرف کاهش دغدغه مردم کند و در این راستا کمک‌حال دولت و سرمایه‌گذار باشد تا مشکلات مردم حل شود.

وی ادامه داد: نماینده نمی‌تواند برنامه دهد فقط باید موضع خود را روشن کند چراکه برنامه دادن کار دولت است و نمایندگان حمایتگر برنامه‌ها خواهند بود، آنجا که خدمت باشد همکاری و جایی که دست‌درازی به بیت‌المال ایستادگی و مقاومت باید داشته باشد.

امیرآبادی  بابیان اینکه اکثر مراجع نسبت به بانک‌ها دغدغه دارند، اظهار داشت: دو هفته پیش با رایزنی‌های فراوان توانستیم حضور نماینده‌ای از حوزه علمیه با حق رأی داشتن را در شورای پول و اعتبار به تصویب برسانیم که گام مهمی دررسیدن به بانکداری اسلامی خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد آب شیرین قم نیز ابراز داشت: به لطف خدا انشا الله 20 اسفند شاهد آبگیری سد کوچری خواهیم بود و تابستان آینده شرمنده مردم در تأمین آب نخواهیم شد.

وی مجلس آینده را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: باید سعی کنیم مجلس دهم مجلس امام زمانی شود و با پیروی از رهبری در مبارزه با استکبار جهانی به دنبال حقوق مردم باشیم و به‌دوراز دعواهای سیاسی در مبارزه با فساد ثابت‌قدم باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، یکی از دستاوردهای انقلاب را ساده زیستی برشمرد و افزود: هدف از انقلاب مبارزه با اشرافی گری، تجمل‌گرایی و از بین بردن تبعیض‌ها بود که متأسفانه این روزها از آن هدف فاصله زیادی گرفته‌ایم و مسئولی که در بهترین ساختمان‌ها با بهترین امکانات زندگی می‌کند چگونه می‌تواند دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد.

وی به سفرهای بی‌مورد و با هزینه‌های سنگین مسئولین اشاره کرد و بیان داشت: مجلس نهم در مقابل بسیاری از سفرهای غیرضروری مسئولین ایستادگی کرد ولی خیلی از این سفرها منجر به قراردادهایی شده که فقط به ضرر ایران است به نحوی که کشورهای اروپایی را از ورشکستگی نجات داده ولی در داخل اشتغال ایجاد نکرده است.

امیرآبادی با محکوم کردن هزینه‌های میلیاری در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: چطور می‌شود نماینده‌ای که در طول دوران نمایندگی‌اش 250 میلیون تومان حقوق نگرفته بیش از یک میلیارد هزینه تبلیغات انتخاباتی کند و مطمئن باشید این پول ملت است که در این راه‌ها خرج می‌شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: اگر مجلس سرمایه‌داری شکل بگیرد دیگر هیچ رسیدگی  به مناطق محروم، افراد مستضعفی و آسیب‌پذیر جامعه نخواهد شد و قطعاً پول نفت ملت با تضعیف حقوق ملت همراه خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار