فجر به یاد ماندنی: رژه حماسی مردم سلحشور خراسان جنوبی در دفاع از حکومت ولایت فقیه در آغاز 38 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های دانش آموزی: دعوت اسلام به حیات طیبه و تشکل جامعه اسلامی و حاکمیت اسلام و نظام الهی در طول قرن ها بی پاسخ مانده بود/ مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در۲۲ بهمن نهبندان: نسل سوم و چهارم انقلاب امروز باید قدردان پدران و پدر بزرگان خود باشند که سینه ی خود را سپر کردند
کد خبر: ۱۷۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 11 February 2016

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: خط مستقیم انقلاب اسلامی ایران، ولایتمداری و دین‌مداری است

فرماندار قاین: این مایه مباهات و افتخاراست که دولتمردان تیم دیپلماسی توانستند 12سال تحریم های ظالمانه را کناربگذارند و حرف حق ملت ایران را برکرسی بنشانند

اهالی شهرهای مختلف استان خرسان جنوبی امروز بار دیگر حماسه آفریدند و با حضوری چشمگیر در راهپیمایی های سی‌وهشتمین بهار انقلاب اسلامی، فریاد «مرگ بر آمریکا» را تکرار و با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگاران تابناک از گوشه و کنار استان ولایتمدار خراسان جنوبی، مردم شهرهای مختلف این استان با سر دادن شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) را فریاد زدند.

مردم بیرجند ( مرکز استان ) با حضور بی نظیر و چشمگیر خود در آئین سالگرد انقلاب اسلامی، همبستگی ملی با سایر شهروندان ایرانی در گوشه و کنار این مرز و بوم و ایرانیان خارج از کشور را به منصه ظهور گذاشتند و اعتبار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

رئیس مرکز مساجد کشور در جمع مردم بیرجند: با این حماسه هاست که متوجه می شویم قرآن کریم و پیامبر اسلام نشانه هایی از ملت ایران را ارایه می دهند

سخنرانان اجتماعات حماسی امروز خراسانیان

حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های دانش آموزی و رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن بیرجند سخنرانی و دستاورد های 37 ساله نظام ولایت فقیه را برای مردم تشریح کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری، با تبریک سالروز پیروی انقلاب اسلامی گفت: امروز در سراسر میهن اسلامی همایش ملی شکر گزاری برای پیروزی انقلاب اسلامی برقرار است و این به معنای به یاد داشتن ایام الله و روز بزرگ خدا است. ادامه راه انقلاب و نهضت وابسته به شکر ما از عنایات الهی است و ملتی که شکور باشد هیچ وقت شکست نمی خورد.

رئیس مرکز مساجد کشور گفت: خدای را شاکریم که در متن جامعه اسلامی ما و در سراسر ایران عزیز به فضل الهی نشانه های این شکر در آحاد ملت دیده می شود و این از امتیازات ملت و انقلاب اسلامی بزرگ ما است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری اضافه کرد: تحلیل گران غربی رشته های متنوع علمی کوشیده اند نهضت انقلاب اسلامی ما را تحلیل کنند، اما با روش های مرسوم و معمول خودشان هیچگاه نتوانستند از اسرار انقلاب ما رمز گشایی کنند چراکه این حماسه آفرینی های ملت ایران مانند یک راز سربه مهر باقی مانده است.

رئیس مرکز مساجد کشور گفت: نهضت اسلامی و نقطه تمایز ملت بزرگ ما این است که تصمیم گرفتند و آنچه را که خداوند می پسندد در زندگی خود اجرا کردند و این دلیلی است که این انقلاب نمونه و شبیهی ندارد که مقایسه شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ریشه در اعماق اندیشه ها، باورها و دلبستگی های ملت ایران دارد، تاکید کرد: در آینه دهه فجر و 22 بهمن سیمای مقدس پیامبر اعظم (ص)، چهره مولای متقیان علی (ع) و سیمای دل افروز اباعبدالله الحسین (ع) مشاهده می شود.

رئیس مرکز مساجد کشور در جمع مردم بیرجند: با این حماسه هاست که متوجه می شویم قرآن کریم و پیامبر اسلام نشانه هایی از ملت ایران را ارایه می دهند

پاسخ به دعوت پیامبر اعظم و صدای اولیای الهی

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور با اشاره به اینکه ملت ما در آینه انقلاب اسلامی ریشه و اصالت خود را مشاهده می کند، تصریح کرد: از فراز قله باشکوه نهضت اسلامی اگر به پشت سر نگاه کنیم دعوت پیامبر اعظم و صدای اولیای الهی را که دعوت به حق کرده اند می شنویم.

وی همچنین گفت: دعوت اسلام به حیات طیبه و تشکل جامعه اسلامی و حاکمیت اسلام و نظام الهی در طول قرن ها بی پاسخ مانده بود و منتظر بود که ملتی سلحشور، وفادار، هنرمند و تاریخ ساز از راه برسد و به دعوت استجیبو بالله و الرسول پاسخ دهد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تاکید بر اینکه 22 بهمن، انقلاب اسلامی را به 18 ذی الحجه و غدیر گره زده است، یادآور شد: آنجا که قرآن کریم سخن از جماعتی با محبت و فروتن در برابر جریان کفر به میان می آورد و از افرادی یاد می کند که اهل جهادند و هیچگاه خسته و افسرده نمی شود، نشانه هایی از ملت ایران را ارایه می دهد. کما این که پیامبر عظیم الشان اسلام نیز در خصوص فارس و ایرانیان گفت: "ایرانیان بلند همت و بلند نظر، هر دانش و دین و ایمانی را که در کهکشان هم باشد به دست می آورند".

وی در ادامه تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) نه تنها برعلم و ایمان ایرانیان فارس زبان اشاره کردند بلکه در آیات آغازین سوره اسرا نیز سخن از کسانی به میان آمده که این‌ها جریان صهیونیسم را به زیر می کشند و گردن آنها را می فشارند، قوی، شدید و محکم اند و نفس صهیونسم را می گیرند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تاکید بر این‌که ملت ایران هر سال با شرکت در مراسم 22 بهمن، سالروز لبیک گفتن خود به پیامبر (ص) و امام حسین (ع) جشن می‌گیرد، گفت: ملت ایران در 22 بهمن رمز شکوه خود را کشف کرد و خود را پیدا کرد و تازه اول راه است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) معلم بزرگ این ملت بود خاطرنشان کرد: این ملت با امر آن بزرگ مهدوی به میدان آمد و انقلاب و توحید را گسترش داد و سخن از نجات مستضعفان همه عالم به میان آورد.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما با 15 خرداد و حرکت مرجعیت شناخته می شود، گفت: امروز عده ای می خواهند ریشه‌ی انقلاب را به گونه ای دیگر تحلیل کنند، حال آن که 15 خرداد برای این شخصیتی که ملت ایران او را متفاوت یافت، روزی سراسر نور و اخلاص و یک پارچه شکوه و صداقت شد،مردم کفن پوشیند و به میدان آمدند و هزاران شهید دادند تا از روح الله حمایت کنند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در پایان با دعوت از مردم متدین خراسان جنوبی برای حضور فشرده در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تصمیمات ما مجلس های شورای اسلامی و خبرگان انقلابی شکل گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: ملت ما باید هوشیار باشد که عده ای می خواهند بجای خدمت در پسابرجام حاشیه سازی کنند که باید با حضور درصحنه مانع از اجرای نقشه های شوم آنان شوند.

حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای

در فردوس حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع راه پیمایان سخنرانی کرد و با تاکید بر این که" انقلاب اسلامی ایران روح جهان بی‌روح است" گفت: خط مستقیم انقلاب اسلامی ایران، ولایتمداری و دین‌مداری است و هر کجا پرچمی به نام استقلال بلند می‌شود ایران اسلامی از مسیر محبت الهی کمک می‌کند تا این پرچم حق برافراشته بماند. زیرا ایران اسلامی تنها نظامی است که در برابر مستکبران سینه سپر می‌کند و میایستد.

لطفیان مردم خراسان جنوبی را به حضور پرشکوه و پررنگ در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کرد و گفت: مردم ما با حضور حماسی در پای صندوق های رای، نهضت اسلامی و تمدن باشکوه اسلامی را مجدداً احیا می‌کنند.

دهه فجر 57 رهایی از یوغ استبداد و دهه فجر 94 رهایی از یوغ تحریم ها

فرماندار قاین در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان قاین گفت: دهه فجر57 سال رهایی ملت ایران از یوغ استبداد بود و دهه فجر94 دهه رهایی ملت ایران از یوغ تحریم های استکبار جهانی بود و این مایه مباهات و افتخاراست که دولتمردان تیم دیپلماسی با راهنمایی های مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست محترم جمهوری توانستند باعزت و افتخار 12سال تحریم های ظالمانه را کناربگذارند و در مقابل 6 کشور جهانی حرف حق و منطقی ملت ایران را برکرسی بنشانند که تحقق این امر به دلیل ایستادگی و استقامت آحاد ملت و پشتیبانی مردم از دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم نهبندان

در نهبندان حجت الاسلام باقری مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن سخنرانی کرد .

حجت الاسلام باقری گفت : این 22 بهمن بود که مردم را از طاغوت نجات داد و نسل سوم و چهارم انقلاب امروز باید قدردان پدران و پدر بزرگان خود باشند که سینه ی خود را سپر کردند و در برابر قدرت های نابکار ایستادند تا شما امروز عزتمند زندگی کنید و جالب این است که پس از 37 سال هنوز امروز فریاد مردم ما فریاد همان مردمان سال 57 است.

وی با اشاره به برخی عوامل سقوط حکومت و جامعه افزود: تفرقه و اختلاف و عدم اطاعت از رهبری زمینه ساز سقوط جامعه می شود و این موضوعی است که نباید در هیچ شرایطی از آن غفلت کرد.

حجت الاسلام باقری بابیان اینکه دشمنان از همان ابتدای انقلاب برای ضربه زدن به کشور برنامه ریزی داشته و دارند به فرمایشات مقام معظم رهبری استناد و تاکید کرد: پاسداری از انقلاب و آرمان های انقلاب آن است که در برابر زیاده خواهی دشمنان هوشمندانه عمل کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نهبندان تمام ویژگی های ولایتمداری را یکجا دارد کفت: مقام معظم رهبری به این شهرستان و مردم نهبندان عنایت ویژه دارند و جایگاه این منطقه بالاتر از شرایط کنونی است که باید به آن توجه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار