در آستانه یوم الله 22 بهمن دستگاه ها و نهادهای مختلفی اجرایی استان ایلام از مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.
کد خبر: ۱۷۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 10 February 2016

در آستانه یوم الله 22 بهمن دستگاه ها و نهادهای مختلفی اجرایی استان ایلام از مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.

* ستاد دهه فجر ایلام مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ای اقشار مختلف مردم را به شرکت انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
به گزارش تابناک ایلام؛ متن بیانیه به این شرح است: انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان نهضتی راستین و مبتنی بر تعالیم دین مبین اسلام به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه مردم مبارز و ظلم ستیز ایران در 22 بهمن ماه سال 1357 به ثمر نشست و خود را به عنوان شگفت انگیزترین رخداد قرن معاصر در اذهان به ثبت رساند.
با مرور تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، وقایع، رخدادها و دستاوردهای این نهضت شکوهمند و الهی می توان به مقایسه ساختار و مزایای این نظام با سایر نظام ها و تفکرات سیاسی دیگر جهان پی برد و جوانان و نوجوانان ایران را به ایدئولوژی انقلاب نزدیک ساخت.
این نهضت بی نظیر و شکوهمند ریشه در تفکر و فرهنگ اصیل اسلام ناب داشته و در طول 37 سال گذشته از حیات پربرکتش دستاوردهای ارزشمندی برای ملت ایران و حتی نهضت های آزادی خواه و مبارز در بر داشته است.
و اینک در آستانه 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب الهی ایران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و افتخار بر این نعمت بزرگ و حیات بخش، از عموم امت وفادار به آرمان های نظام اسلامی در نقاط مختلف استان سلحشور ایلام می خواهد تا با حضور غیرتمندانه و با بصیرت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و با درک شرایط حساس ایران اسلامی در منطقه و جهان، بار دیگر نمایش عظیم عزم و اراده راسخ در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر را رسوا کنند.

* امام جمعه و فرماندار چرداول با بیانیه مشترکی از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند
حجت الاسلام احمد امرایی و پرویز کولانی با صدور بیانیه ای مردم را به حضور با شکوه در مراسم 22 بهمن دعوت کردند.
متن بیانیه به این شرح است: ملت ما در حالی جشن سی و هشتمین حیات نورانی انقلاب اسلامی را برگزار می کند که هر روز طراوت، امید، عزت و اقتدار آن افزوده می شود.
نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار و بزرگی خود را از آموزه های دینی، رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبری و هدایتگری مقام معظم رهبری برگرفته است.
عبور موفقیت آمیز و آگاهانه انقلاب از گردنه های صعب العبور و پیچ های سخت بواسطه درایت و تدبیر رهبری فرزانه انقلاب، پایداری دولتمردان و بصیرت و بینش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و درک صحیح مردم از لحظه ها و حضور بموقع در صحنه های مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی می باشد.
حضور با شکوه مردم در جشن های انقلاب و راهپیمایی روز 22 بهمن گزینه ای است که ملت غیور در 37 سال گذشته به جهانیان اعلام کرده اند و موجب قدرتمند تر شدن نظام ما شده است.
لذا در پاسداشت خون شهداء و لبیک به ندای رهبری و آرمان های والای انقلاب و تحقق شعار سال یعنی همدلی و همزبانی از آحاد مردم دعوت می کنیم که همچون سال های گذشته با شرکت در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی روز 22 بهمن اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و چون دیگر صحنه های انقلاب دشمنان نظام اسلامی را نا امید و مایوس کنند.
اطمینان کامل داریم یوم الله 22 بهمن سال 94 با حضور باشکوه مردم شهرستان چرداول با سایر هموطنان عزیز برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

*دعوت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برای حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
در این بیانیه آمده است: 22 بهمن سرآغاز حرکتی بود که نور امید را در دل ملت های زجر کشیده جهان روشن نمود. ایام الله دهه فجر یاد آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.
امروز در حالی به پیشواز گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آفرین انقلاب اسلامی می رویم که در سایه رهنمودهای خردمندانه مقام عظمای ولایت و دوراندیشی دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی ایران بالنده تر از همیشه و با سرعت وصف ناپذیری قله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی می کند.
به شکرانه این موهبت الهی؛ از مردم استوار و آگاه استان ایلام تقاضا داریم همانند گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر صلابت، قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.
خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان ایلام شامل: مدیران، کارکنان، صنعتگران، معدنکاران، مهندسین، کارگران، صاحبان واحدهای صنفی، تجار و بازرگانان، کسبه و بازاریان با حضور حماسی، آگاهانه، انقلابی، پرشور و گسترده خود در صفوفی متحد و یکپارچه همگام با ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی مردمی یوم الله 22 بهمن ماه وحدت و اقتدار ملی خود را به منصه ظهور رسانده و بار دیگر با آرمان های والای شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری«مدظله العالی» تجدید بیعت خواهند نمود. /ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار