شهر قم در روزهای مختلف هفته به خصوص پنجشنبه ها ترافیک سنگین مدیریتی و سیاسی را تجربه می کند اما این بار و در آستانه 22 بهمن در یک روز میانی هفته دولتی ها در قم حضور پیدا کرده اند تا از چند واحد صنعتی و پروژه استانی در این ایام بهره برداری به عمل آورند.
کد خبر: ۱۷۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶ 10 February 2016
به گزارش تابناک قم، شهر قم در روزهای مختلف هفته به خصوص  پنجشنبه ها ترافیک سنگین مدیریتی و سیاسی را تجربه می کند  اما این بار و در آستانه 22 بهمن در یک روز میانی هفته  دولتی ها در قم حضور پیدا کرده اند تا از چند واحد صنعتی و چند پروژه دیگر  در این ایام بهره برداری به عمل آورند.

افتتاح 2  واحد صنعتی در شهرک محمود آباد

در این میان معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت،معدن و تجارت صبح امروز سفر یک روزه خود به قم را با افتتاح چند واحد صنعتی در شهرک محمود آباد آغاز کرده اند.

اسحاق جهانگیری و همچنین نعمت زاده صبح امروز در جریان این سفر و در ابتدا، با حضور در شهرک صنعتی محمود آباد دو واحد تولیدی صنعتی شرکت صدرا الکترومهبد و شرکت محب بسپار  را افتتاح کردند.

بهره برداری از خوابگاه 500‌نفره پردیس با حضور وزیر بهداشت

از سوی دیگر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم نیز صبح امروز در قم حاضر شده است،او در گام اول از ساختمان آموزشی و خوابگاه 500‌نفره پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم  که با زیربنای 9150 متر مربع در 4طبقه از سال 91 آغاز شده بود بازدید و آن را افتتاح کرد.

کلنگ‌زنی شهرک سلامت و بهره‌برداری از ساختمان مرکز بهداشت شهرستان قم از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به قم با هدف بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های سلامت استان است.

حضور وزیر نیرو در افتتاحیه تصفیه خانه فاضلاب شماره سه شهر قم

علاوه بر این، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو نیز امروز به قم سفر کرده است،وی  صبح امروز در آیین افتتاحیه و آغاز بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شماره سه شهر قم  حاضر شده و با بیان اینکه مسئله فاضلاب اهمیت بسیاری برای ایران دارد، اظهار داشته است: نزدیک به 32 میلیارد مترمکعب فاضلاب در کشور داریم که 28 میلیارد متر مکعب آن در بخش کشاورزی است.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار