ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۱۷۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 08 February 2016
به گزارش تابناک یزد،ستاد درآمد و تجهيز منابع استان صبح امروز به رياست رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و باحضور مديركل امور اقتصادي و دارايي، مديركل امور مالياتي، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گرشگري، معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مديريت و ساير اعضا برگزار شد.

علي نمازي دبير اين ستاد در اين نشست به ارائه آمار عملكرد درآمد استان به تفكيك: درآمدهاي عمومي، مالياتي، مالكيت دولت، خدمات و فروش كالا، جرائم و خسارات و درآمدهاي متفرقه پرداخت و اعلام كرد درآمد استان در ۱۰ ماهه سالجاري بالغ بر ۷۸۳ ميليارد تومان بوده كه نسبت به ميزان مصوب ۱۲ درصد كاهش يافته است.
وي همينطور افزود كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳ درصد كاهش يافته است.

مديركل امور اقتصادي و دارايي استان در اين ارتباط ميزان ماليات‌هاي غيرمستقيم اعم از: ماليات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از كشور، شماره گذاري و نقل و انتقال اتومبيل و... را ۳۰۵ ميليارد تومان اعلام كرد.
نمازي در ادامه، ميزان درآمدهاي جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگي، جرائم ماده ۱۹۹ قانون كار، قانون شكار و آلودگي را در اين مدت 23.4 ميليارد تومان اعلام كرد.
وي درآمد حاصل از خدمات و فروش كالا‌ها را هم بالغ بر ۲۷ ميليارد تومان اعلام كرد كه اغلب آن مربوط به اداره كل ثبت اسناد و املاك و ناجا بوده است.

نمازي همچنين در اين جلسه اعلام كرد كه درآمد وصولي استان مشتمل بر ۹۴ درصد درآمدهاي مالياتي، ۳ درصد جرائم و خسارات و ۳ درصد خدمات و فروش كالا بوده است.

محمدرضا نبي معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد نيز در اين نشست، از رتبه سيزدهم درآمد استان در لايحه بودجه ۹۵ خبر داد و گفت كه سهم استان يزد از درآمدهاي كشور 1.6 درصد پيش بيني شده است.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد در بخش ديگري از اين جلسه به ارائه توضيحاتي پيرامون طرح ۵+۳۹۵ اين اداره كل بمنظور جذب گردشگران خارجي و لزوم فراهم كردن زيرساخت‌هاي لازم تا سال ۱۴۰۰ پرداخت.

خبرانلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار