اتحاد علمای اسلام تنها راه نجات مسلمانان است
کد خبر: ۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲ 30 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به ضرورت بیداری امت اسلامی در جهان کنونی، اظهار داشت: مسلمانان باید آگاه باشند که تفرقه‌افکنی و دوری مسلمانان از یکدیگر برای رسیدن به اهداف شوم مهم‌ترین هدف دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون بوده است.

وی وحدت را مهم‌ترین وسیله برای بقای اسلام عنوان کرد و افزود: اگر تمام مسلمانان جهان زیر پرچم اسلام قرار بگیرند و دست از تفرقه و اختلاف بردارند هیچ دشمنی نمی‌تواند به قدرت اسلام نفوذ کند.

بیضاوی ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت پیامبر اکرم (ص)، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که توهین به رهبر و پیشوای مسلمانان بر وحدت و انزجار آنها نسبت به دشمنان می‌افزاید.

وی ادامه داد: مسلمانان با محکوم کردن توهین به ساحت رسول خدا (ص) در جای جای جهان به دشمنان هشدار دادند که جایگاه نبی مکرم اسلام در بین مسلمانان والا بوده و آنها هیچ‌گاه اجازه تعدی به رسول خدا (ص) را به دشمنان نمی‌دهند.

بیضاوی افزود: اکنون باید مسلمانان هوشیار باشند که دشمنان اسلام دیگر به تفرقه‌افکنی میان مذاهب شیعه و سنی اکتفا نکرده بلکه قصد نابودی تفکر اسلامی را در جهان دارند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه تبعیت از بزرگان دینی و همچنین تکیه بر قرآن و پیامبر اکرم (ص) را تنها راه‌حل نجات مسلمانان عنوان کرد.

وی همچنین بر اتحاد میان علمای اسلام تاکید کرد و گفت: تنها راه نجات مسلمانان اتحاد علمای اسلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار