مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: ۱۱۰ پروژه برق در ایام دهه فجر در گلستان و مازندران بهره‌برداری و اجراشده است.
کد خبر: ۱۷۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 08 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین افضلی در مراسم افتتاح یک طرح برق در شهر خوش‌رودپی بابل افزود: افتتاح ایستگاه ۶۳.۲۰ کیلوولت خوش‌رودپی به‌منظور تأمین برق مستمر و تعدیل بارگذاری ایستگاه‌های مجاور، کاهش تلفات و بهبود ولتاژ مشترکین بهره‌برداری شد و این پروژه با تأمین منابع داخلی به مدت ۶ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: این پروژه با مشخصات فنی یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۲۰ مگاولت آمپر، چهار دستگاه فیدر ۲۰ کیلوولت و ۵۰۰ متر خط تک مداره ۶۳ کیلوولت، باتری بتونی و هادی لینوکس روبروی ایستگاه گاز در بندپی غربی بابل افتتاح شد.

وی همچنین گفت: افتتاح این پروژه به پمپاژ آب کشاورزی در این منطقه هم کمک خواهد کرد و خوشبختانه پروژه شرکت برق منطقه در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ حدود ۲۵ درصد رشد داشته است و در دهه فجر امسال ۱۱۰ پروژه در دو استان به بهره‌برداری رسید.

علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه ۷۱۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۸ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در این استان به بهره‌برداری رسید، گفت: ۴۱ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان مربوط به شهرستان بابل بوده است.

وی بابیان اینکه بدون همدلی وفاق مردم افتتاح این پروژه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود، افزود: مردم نیز با همدلی و وفاق در روز ۲۲ بهمن و روز هفتم اسفندماه می‌توانند مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان بیگانه بزند زیرا حضور مردم در تمام صحنه‌ها نشان‌دهنده یکرنگی و برگ زرین این سرزمین است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار