بررسی تابناک تبریز از دلایل افت تعداد تماشاگران
کد خبر: ۱۷۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 08 February 2016
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریز،دیری نگذشته  که تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز قانون فیفا  مبنی بر بازی 11 نفر برای هرتیم را نقض کرده بود و با 12 نفر به مصاف حریفان در تبریز میرفت! وقتی قرار بود تراکتور میزبان تیم های لیگ برتری شود ، این تیم ها از ترس هواداران پرشور تراکتور خودشان را برای رویارویی با 12 نفر آماده میکردند و تنها به دنبال گریختن از شکست بودند.




اما چه شده که الان با تماشاگران کمتری به بازی های تراکتور به ورزشگاه می آیند.؟

حتی در بازی های حساسی همچون رویارویی با سرخابی های تهرانی هم به زور  50 هزار نفر به ورزشگاه می آیند. جایی که در روزگاری  70 هزار نفر چند ساعت قبل از بازی ورزشگاه را پر میکردند.


یکی از دلایل کمی استقبال هواداران را میتوان به نحوه بازی تراکتور محتمل دانست. جایی که میبینیم تیم پرسپولیس تهران نیز با آنکه پر هوادارترین تیم آسیا بود نیز در فصل های گذشته با استقبال کم هوادارانش مواجه بود ولی با سرمربی گری برانکو توانسته با ارئه بازی نوین تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بکشاند.
 دلیل دیگری که به ذهن نویسنده می آید ، تعویض مداوم مدیریت و سرمربی تیم است. جایی که در عرض سال های 89 تا 92 دوره طلایی حضور هواداران در تیم یک مدیریت ثابتی مدیریت می کرد. این در حالی است که از آن سال به بعد طی 2 سال 3 مدیر عامل عوض شده که برای تیمی که میخواهد قهرمان بشود سم است.
دلیل ثالث برای عدم نتیجه گیری عدم حمایت مالی مناسب از تراکتور سازی است. تراکتور باید بتواند سرپا بماند نه اینکه دغدغه مالی بازیکنان در رسانه ها مطرح شود.

در تبریز باید یک همدلی و هم زبانی ورزشی به وجود آید. چرا دنبال تخریب هستیم. سرمربی تیم، پر افتخارترین مربی لیگ است و شکی در تبحر ژنرال نیست.  هرچند به نحوه مدیریت جناب عباسی نیز انتقاداتی وارد است ولی تغییر مدیرعامل تیم در این برهه حتما موجب پسرفت تراکتور می شود نه پیشرفت.
 نکته نقص باشگاه تراکتورسازی تبریز، عدم توجه به تیم های پایه است. چرا باید تراکتور به بازیکن سازی روی نیاورد تا هم اقتصاد مقامتی را در باشگاه نهادینه سازد و هم بازیکنان بومی استان را وارد لیگ برتر کند
 
حال نباید دوباره به فکر تعویض مدیر یاسرمربی بود . بلکه باید دنبال حمایت حداکثری هواداران وتماشاگران از تراکتور باشیم تا بتوان دوباره تراکتور را در تبریز 12 نفری کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
ضعف مدیریتی در تراکتور موج میزند. مدیر بومی نیاز اصلی این تیم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
باشگاه مدیریت قوی تری میطلبد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :