هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر و در آیینی باشکوه با حضور مسئولان شهر گردشگری سرعین، برگزیدگان دومین جشنواره عکس شهر سرعین تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۷۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 07 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در شهر سرعین برگزار شد، شهردار سرعین اظهار کرد: ما این جشنواره را برای دومین بار و با هدف ایجاد رونق بیشتر در معرفی توانمندی‌های شهر سرعین و زیبایی‌های آن مطرح کردیم که امیدواریم این جشنواره بستر و فرصتی را برای معرفی شهر گردشگری سرعین فراهم آورد.

رضا زنده‌دل تصریح کرد: برگزاری این جشنواره برای دومین بار با استقبال عکاسان و هنرمندان روبه‌رو شده و پیش‌بینی می‌کنیم در سال‌های آینده به صورت منطقه‌ای و ملی این جشنواره را به یک برند معرفی سرعین تبدیل کنیم.

وی گفت: برای دومین جشنواره عکس سرعین 953 قطعه عکس از 95 عکاس ارسال شده بود که از سه اثر برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

شهردار سرعین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعداد 33 عکس این جشنواره به مرحله نمایشگاهی با انتخاب هیئت داوران راه یافته که گویای زیبایی‌های سرعین و مناطق طبیعی و بکر آن است.

زنده‌دل بیان کرد: ما اگر می‌خواهیم سرعین را به عنوان یک برند گردشگری به دنیا معرفی کنیم باید در قالب جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی، هنری با جذابیت تمام آنها را به مخاطبان منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: جشنواره عکس سرعین در کنار همه جلوه‌های زیبا از مواهب خدادادی این شهر، بهترین و ممتازترین ظرفیتی است که می‌تواند زمینه و بستر تحول و تحرک واقعی را فراهم آورد.

زنده‌دل گفت: ما با شیوه‌های مختلف می‌توانیم شهر سرعین و جاذبه‌های بی‌نظیر آن را از طبیعت بکر گرفته تا آب‌های گرم، ارتفاعات و برخی دیگر از توانمندی‌های این شهر بی‌نظیر به مخاطبان معرفی کنیم که قطعاً این امر زمینه حرکت خوب و مؤثری را فراهم می‌آورد تا همه به زیبایی‌های آن افتخار کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار