رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: برخی از خوابگاه‌های دانشجویی به دلیل قدمت بالا دچار فرسودگی شده‌اند و باید بعضاً بازسازی شوند.
کد خبر: ۱۷۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 07 February 2016

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: برخی از خوابگاه‌های دانشجویی به دلیل قدمت بالا دچار فرسودگی شده‌اند و باید بعضاً بازسازی شوند.

به گزارش فارس،منصور غلامی در خصوص مشکلات مالی دانشگاه بوعلی اظهار کرد: مشکلات مالی ناشی از وضعیت نامناسب اقتصادی دولت که از سال 91 به دلیل عدم تخصیص کامل بودجه دانشگاه به وجود آمده بود در سال 93 با تلاش مسئولان این دانشگاه حل شده و امیدواریم در سال 95-94 نیز اوضاع مالی دانشگاه بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه بین‌الملل چه روندی را تاکنون طی کرده است، افزود: رساندن دانشگاه بوعلی به تراز بین‌المللی یکی از اهداف است که از سال 94 آغاز شده و در حال پیگیری است، امیدواریم که در آینده نزدیک این مهم محقق شود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در خصوص پروژه‌های عمرانی و روند اجرایی آنها گفت: عدم تخصیص کامل اعتبارات دانشگاه در سال 91 و پس از آن، موجب طولانی شدن روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شده است.

وی با بیان اینکه این امر باعث شده این طرح‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری نرسد، ادامه داد: امسال نیز نسبت به سال گذشته با توجه به تخصیص 50 درصدی اعتبارات پروژه‌های عمرانی، میانگین پیشرفت فیزیکی 20 درصدی را برای عموم پروژه‌ها داشته‌ایم که امیدواریم در آینده نزدیک این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

غلامی در مورد وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 بلوک خوابگاه پسرانه و دخترانه با ظرفیت حدود 3 هزار و 700 نفر، دانشجویان را در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اسکان داده است.

وی در خصوص محدودیت خوابگاه‌های این دانشگاه افزود: به دلیل محدودیت خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی سینا دانشجویان دختر هشت نیمسال و دانشجویان پسر 6 نیمسال می‌توانند از امکانات خوابگاه‌های دولتی این دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه بوعلی گفت: این در حالی است که تعداد دانشجویان بسیار دیگری تقاضای استفاده از این خوابگاه‌ها را دارند.

وی تصریح کرد: برخی از خوابگاه‌های دانشجویی به دلیل قدمت بالا دچار فرسودگی شده‌اند و باید بعضاً بازسازی شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار